vaihtoehtoishoidot

Onko joku miettinyt vaihtoehtoishoitoja lapsettomuuteen? tai jollakin jopa kokemusta niistä? olisi mukava kuulla jos jollain on jotain tietoa niistä tai kokemusta.... itse olen miettinyt lähinnä vyöhyketerapiaa.
 
Hei!
Minä kävin maaliskuussa 3 kertaa vyöhyketerapiassa, en muista oliko tällä palstalla vai kilpailevan lehden vastaavalla missä kehuttiin erästä tamperelaista vyöhyketerapeuttia. Kaikki 3 kertaa olivat todella rentouttavia ja ajattelin että alan käymään säännöllisesti jo pelkästään sen hyvän olon vuoksi minkä siitä sai. Mutta mutta, siihen asti kiertoni oli ollut jo pitkään säännöllinen ja ovuloinkin joka kuukausi (taustalla pco), näiden hoitojen aikana kierto kuitenkin venyi 52 pvään eikä ovulaatiota ollut. Tarkoituksena oli kuitenkin vahvistaa ovulaatiota. Lopetin siis siellä käynnin ja seuraava kierto olikin normaalin pituinen, mutta sen jälkeen ovulaatiota ei ole ollut luomusti. En usko että vaikuttaa näinkin pitkän ajan päästä, vaan kroppani vain muuten päätti tehdä lakon asian suhteen. Olen kyllä kuullut vyöhyketerapiasta hyviäkin kokemuksia lapsettomuuden hoidossa, mutta itse en enää uskalla kokeilla.
 

Yhteistyössä