Vahvat viivat ovistestissä monta päivää, mistä voisi johtua?

Ed.kierrossa ovistikut käytössä iha alusta asti, kun halusin vain katsoa millasia viivoja tulee millonkin :D. Ovisplussa tuli kp20. Menkat alkoivat kuitenkin tuhrulla dpo12 ja muuttuivat vuorokauden ajaksi veriseksi mutta limaiseksi vuodoksi. Sitten vuoto loppu kuin seinään. Oviksesta asti oli erinäisiä tuntemuksia ja olin melko hyvin mielin, että tärppi on käynyt, ja nämä vaan jatkuivat menkkojen aikaan ja nyt niiden jälkeenkin. Ajattelin kp4 sit koittaa ovistestillä huvikseen ja lähes tasavahvaa viivaa antoi. Ja siitä tähän päivään asti samanlaista.. tasavahvaa viivaa tulee ja tänään kp10. Minkäänlaisia ovistuntemuksia ei kyllä ole, päinvastoin melko kuivaa on. Raskaustestejäkin olen tehnyt ja jotain haamujen haamuja (mitä nyt tuolla hätäpökissä osa on kyllä erottanut) olen saanut, mutta ei todellakaan plussan veroista haamua edes mun mielestä. Olo on kaikkea muuta kuin menkkojen jälkeistä, ollut koko ajan. Raskauteen sopivia oireita on kyllä, kuten lämmöt koholla, valtava väsymys ja alaselän jomotus ja alamaha aikalailla tulessa.. mutta kun raskaana en ole.

Onko jollain ollut jotain vastaavaa ja miten tilanne ratkesi? Epätieto ja omituinen olotila on raastavaa. Lääkäriin on ensi viikolla hakeuduttava jos ei muutosta oloon tule. Mutta , kokemuksia olisi kiva kuulla.
 

Yhteistyössä