Vahtikaa kakaroitanne kaupassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Että alkoi ärsyttää äsken marketissa. Joku äiti kahden pienen lapsen kanssa oli yhtä aikaa kassalla. Muksut olivat laittaneet omia ostoksiaan meidän ostosten joukkoon hihnalle. Onneksi huomasin ennen kuin kassa veti ne läpi. Sitten nämä kullanmurut kiilasivat istumaan sinne kassan päähän, mihin on tarkoitus laskea kassi pakkaamisen ajaksi. Yritin siinä sit pakata meidän ostoksia ja nämä muksut paukuttivat laitaa sitä, mikä jakaa ostokset eri puolille. Kassa joutui huomauttamaan, kun äiti ei tehnyt mitään. Sitten toinen näistä riiviöistä alkoi sorkkia meidän tavaroita ja taaskaan äiti ei tehnyt mitään. Sanoin että ei saa koskea, johon mukula ilmoitti, että hän auttaa. Ei todellakaan nostele meidän lasisia vauvanruokapurkkeja, eikä mitään muutakaan. Miksei äidit vahdi lapsiaan? Omani ei ikinä saisi tehdä noin.

No vahdin vahdin ei tartte alkaa reuhaamaan melko yleistävään sävyyn :whistle: :saint:
Mä en edes käy kaupassa ellei tyttö kärryissä kun tiedän että se menee siellä kuin tuulispää muuten :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oona:
Relaa vähän!

Siis aivan asiasta ap kirjoitti.Taitaa sun lapset toimii noin ja susta oikein?

Oma lapsi on vielä niin pieni, ettei noin osaisi edes tehdä. Käytöstavat pitää ilman muuta olla ja niitä vaatia. Mutta ehkä lapsi ap:n tapauksessa todellakin halusí auttaa...

Tollaset on just ärsyttäviä. Oon niin täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Mä kyllä olen sanonut jos äiti ei ole asiaan puuttunut. Sanokoon sitten äiti mitä hyvänsä, mutta joku käytös kuitenkin.
Kuopus AINA kärryissä, muutoin juoksentelis ties missä. Esikoisella on lupa mennä sinne päätyyn odottamaan ostoksia siihen kohtaan, johon MEIDÄN ostokset tulevat. Sanonkin, jos meinaa viedä koko tilan. Ja tietää sen varsin hyvin, kärryihin muutoin jos ei tottele.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Relaa vähän!

Siis aivan asiasta ap kirjoitti.Taitaa sun lapset toimii noin ja susta oikein?

Oma lapsi on vielä niin pieni, ettei noin osaisi edes tehdä. Käytöstavat pitää ilman muuta olla ja niitä vaatia. Mutta ehkä lapsi ap:n tapauksessa todellakin halusí auttaa...

Mitä sitten jos halusikin. Lapsi oli arviolta neljä vee, enkä usko, että olisi kovin hyvin osanut pakata meidän ostoksia. En tykkää siitä, et joku vieras sorkkii mun ostamia ruokia, ties vaikka nenäänsä kaivanut just sitä ennen. Ja toisekseen pakkaamatta oli lähinnä vauvan hedelmäsosepurkkeja. Entä, jos tämä pikku kullanmuru olisi vahingossa pudottanut yhden lattialle. Taatusti olis äiti vain hymyille vieressä, että voi kuinka söpöä, pikku kulta halusi vain auttaa. Enemmän mua ärsytti se äiti, joka ei puuttunut tilanteeseen mitenkään. Ei niin pienet lapset automaattisesti tiedä mitä voi tehdä ja mitä ei, jos äiti ei mitenkään opasta miten kaupassa käyttäydytään. Ei se ole lapsen vika.

Hieman asian vierestä, mutta en sitten ymmärrä yhtään vanhempia jotka antavat lapsien nousta kassojen päässä olevalle pakkauspöydälle. Itse olen aina lastani kieltänyt menemästä siihen siksi, että se ei kestä lasten painoa, se ei ole tarkoitettu lasten istuimeksi ja että muut ihmiset eivät pääse siihen pakkaamaan muuten tavaroitaan. Olen siis kylmästi komentanut alas, niin oman kuin vieraatkin lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieman asian vierestä, mutta en sitten ymmärrä yhtään vanhempia jotka antavat lapsien nousta kassojen päässä olevalle pakkauspöydälle. Itse olen aina lastani kieltänyt menemästä siihen siksi, että se ei kestä lasten painoa, se ei ole tarkoitettu lasten istuimeksi ja että muut ihmiset eivät pääse siihen pakkaamaan muuten tavaroitaan. Olen siis kylmästi komentanut alas, niin oman kuin vieraatkin lapset.

MInä en kyllä kehtaisi, jos äiti vaan hymyilee typerän näköisenä vieressä, eikä tee mitään. Minusta se on vanhempien tehtävä huolehtia lapsistaan, eikä muiden asiakkaiden.

Yhteistyössä