Vahinko raskaus minipillereiden aikan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelokas

Vieras
Täällä siis mamma joka aloitti mini pillerit imetyksen takia (sain esikoisen syyskuussa) Nyt imetys loppunut n. kuukausi sitten ja mini pillereiden syöntiä jatkoin. Ajattelin vetää tuon aloitetun kuurin loppuun ennen kuin menen pyytämään sitä toista mutta nyt on sitten ollut olo tila sen mukainen että raskaana voisin olla???

olen ollut todella säännöllinen pillereiden oton kanssa ja tiedän että mikään ehkäisy ei 100 varma ole mutta nyt vähän pelottaa :( Onko muita?
Huomenna ajattelin testin ottaa... En miehelle ole uskaltanut vielä epäilyistä puhua, hän kun on todella herkkä...

olisit onnellinen, jos noinkin helposti raskaudut vaikka ehkäisy käytössä. Minun ei pitäisi normaalisti raskaaksi kovin helpolla tulla. Nyt kuitenkin kuukautiset 4 päivää myöhässä enkä kyllä jaksaisi uutta vauvaa, joka olisi viides... No pakko tehdä testi pian. Tosin imetän vielä liekkö sitten sekoittaa kiertoa..

käytin minipilsuja 4 vuotta ja toimivat ehkäisynä, jätin pillerit pois tarkoituksena tulla raskaaksi ja tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta... ja nyt 3kk ikäiset lapsoset meillä. eli mulla ei ole pahaa sanottavaa minipillereistä. mulla käytössä microlutonit, entä sulla?

Yhteistyössä