Vahinko, ettei tytär saa vielä äänestää, on erittäin kiinostunut politiikasta

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
emmäää pahallaaa
[QUOTE="vieras";23499219]On niillä jonkinlainen irlsuhde...[/QUOTE]

Minkä ikäinen Björn on? Mä luulin, että hän on parikymppinen. Päätönhän on kuitenkin jo yli 40?

Täälläkö ne alkoi toisilleen viestittelee ja siitä suhde eteni? Kiinnostaa, kertokaa :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja emmäää pahallaaa;23499261:
Minkä ikäinen Björn on? Mä luulin, että hän on parikymppinen. Päätönhän on kuitenkin jo yli 40?

Täälläkö ne alkoi toisilleen viestittelee ja siitä suhde eteni? Kiinnostaa, kertokaa :D
B on hiukan yli 30 vee ja P tosiaan yli neljänkympin. Täältä suhde sai kipinänsä.:p

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23498819:
Meilläkin 3-vuotias on hyvin kiinnostunut politiikasta. Tällä hetkellä rkp:llä vaikuttaa olevan hienoimmat ilmapallot. Harmi ettei saa vielä äänestää :(
Mun kolmevuotias taas tykkää eniten demaripalloista. Syö mielellään myös Marianneja. Ja eniten on demuehdokkaita treffannutkin, joten varma ääni olisi SDP:lle. Harmi tosiaan, ettei hänkään saa ihan vielä, kiinnostuksesta huolimatta äänestää.

"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23499501:
naurattaa ainoastaan se että täällä jotkut tietoviisaat väittää että olis joku irlsuhde ihmiseen jota en ole koskaan nähnykkään, enkä kyllä kuullukkaan.
Huh, ehdin jo pelästyä, että joku on kerenny viemään sut mun nenän alta :)

..
Rollon tytär on ERITTÄIN kiinnostunut politiikasta, mutta yhtään ehdokkaille esitettyä kysymystä ei olla vielä kuultu. Just just...

Eikö se ollut Vakava sosiaalitapaus tms. jonka kanssa Päätön viimeksi hieroi suhdetta?

Rollon tytär on ERITTÄIN kiinnostunut politiikasta, mutta yhtään ehdokkaille esitettyä kysymystä ei olla vielä kuultu. Just just...

Eikö se ollut Vakava sosiaalitapaus tms. jonka kanssa Päätön viimeksi hieroi suhdetta?
joillekkin on näköjään pettämistä tai sen suunnittelua se että oma mies puhuu jollekkin naiselle.
tuolla ajattelutavalla näköjään mulla on heti suhde jos jonkun ihmisen kanssa vaihdan täällä muutaman sanan. :x

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23499616:
joillekkin on näköjään pettämistä tai sen suunnittelua se että oma mies puhuu jollekkin naiselle.
tuolla ajattelutavalla näköjään mulla on heti suhde jos jonkun ihmisen kanssa vaihdan täällä muutaman sanan. :x
Kaikkihan sen tietää et sulla on eniten palstamammakaatoja.

"vieras"
Siis mä en IKINÄ, en IKINÄ pystyisi tapaamaan edes vitsillä ketään palsta"urosta"! Kuin säälittävä voi olla mies, joka käy tällaisella kotimammojen peräpukamapalstalla JOKA PÄIVÄ vastailemassa turhaakin turhempiin aloituksiin. Naisille tämä jossain määrin sallittakoon, mutta että miehet..... Varmaan todellisia tosimiehiä nämä Päättömät ja Majurit. Onko teillä edes lapsia, vai mitä h****ttiä te tällä palstalla luuhaatte?!? Vähän jälkeenjäänyttä hommaa....

"vieras"
[QUOTE="vieras";23499731]Siis mä en IKINÄ, en IKINÄ pystyisi tapaamaan edes vitsillä ketään palsta"urosta"! Kuin säälittävä voi olla mies, joka käy tällaisella kotimammojen peräpukamapalstalla JOKA PÄIVÄ vastailemassa turhaakin turhempiin aloituksiin. Naisille tämä jossain määrin sallittakoon, mutta että miehet..... Varmaan todellisia tosimiehiä nämä Päättömät ja Majurit. Onko teillä edes lapsia, vai mitä h****ttiä te tällä palstalla luuhaatte?!? Vähän jälkeenjäänyttä hommaa....[/QUOTE]

Taidat olla mies joka ei arvosta naisia.

Yhteistyössä