Vähempilahjaiset tekee paljon lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luonnonvalintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luonnonvalintaa

Vieras
Kun tätä palstaakin seuraa niin entistä vahvemmin olen tullut tulokseen, että ihmispopulaatio kehittyy huonompaan suuntaan. Vähemminkoulutetut, vähemmän älykkäät tekevät enemmän lapsia ja älyköt puolestaan eivät ennätä ja/tai ovat valveutuneempia maailman ylikansoittumisenkin suhteen. Vähemminkoulutetut tekevät lapsia tässäkin yhteiskunnassa tukien keräämiseksi ja laiskuuttaan tai kun eivät tunnu osaavan hoitaa ehkäisyä kaljanjuonniltaan ja holtittomalta elämältään. Sitten kun nämä älykkäämmät eivät tee kuin yhden tai kaksi lasta ja ne heikompilahjaiset levittävät geenipooliaan 5 mukulan voimin niin ei tämän maailman väestön älykkyys pitkällä tähtäimellä kovin paljoa voi kuin mennä alaspäin. Tämä lienee luonnon keino saada ihmisväestöä heikentymään ja vähitellen vähentymään tai tuhoamaan ite itsensä.

Ja hei ap, älä pelkää, tilastollisesti ihmiset pariutuu samaa älykyystasoa olevan kumppanin kanssa. Tästä voidaan päätellä, että jonkunlainen älykkäiden populaatio tulee säilymään. Ne sit tarvii niitä heikompi lahjaisia siivoamaan ja hoitamaan omat lahjakkaat lapsensa. Kato jonkun ne paskahommatkin on tehtävä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Vähempilahjaiset tekee useampia aloituksia samasta aiheesta :xmas:

Koska tulee lapsilisät?

Joko teidän lapsilla on välikausihaalarit päällä?
Kumpi on parempi, Reimatec vai Lassietec?

Mul on molemmat. Ja lisäx Lindex-tecit:D
)miksi ihmeessä ihminen istuu koulussa ja on olevinaan opiskelemassa vauvapalsta auki)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Vähempilahjaiset tekee useampia aloituksia samasta aiheesta :xmas:

Koska tulee lapsilisät?

Joko teidän lapsilla on välikausihaalarit päällä?
Kumpi on parempi, Reimatec vai Lassietec?

Mul on molemmat. Ja lisäx Lindex-tecit:D
)miksi ihmeessä ihminen istuu koulussa ja on olevinaan opiskelemassa vauvapalsta auki)

Samasta syystä kun ihminen pitää kahta konetta vierekkäin, toisella palsta ja toisella Solid Works ja kuten näkyy, hyvin wörkkii, tulee kuvat varmasti tänään valmiiksi, ehkä jopa tarjous :whistle: :saint: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
pitäskö ottaa sisarukset pois koulusta?

Pitäskö munkin lähteä hemmettiin koulusta?

Mä oon ainakin reipas opiskelija:D :saint: :headwall:

äkkiä lipettiin sieltä! :o

En kyl. Mä haluan nimmarin tolta.