Väheksytkö naisia, joilla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsi sydämellä; en väheksy.

Tosin kieltämättä mun mieleni saattaa kummeksua (ei siis väheksyä!) naisia, joilla niitä lapsia alkaa olla kolmelle tai useammalle miehelle. Siinä kohtaa on mun mielestä jo peiliin katsomisen paikka. (tietysti jos miehet ovat kuolleet, niin asia eri ---> tai no, jos kaikki ovat, niin silloin voi tulla muita epäilyksiä mieleen...:D )

No jos lapsia on kolme ja jokaisella eri isä ja viel suht pienellä ikäerolla niin kyllä kummastelen. En niinkään väheksy. Mutta se että edes tietäisin että kolmelle eri miehelle on lapsia niin se tarkoittaa että tuntisin kyseisen äidin, joten varmaan myöskin jotekin ymmärtäisin miksi sellaiseen tilanteeseen on päätynyt.

ennen väheksyin mutta nyt minulla on itselläni yksi lapsi exän kanssa ja varmaan tahtoisin vielä toisen mutta sitä en tule hänen kanssaan saamaan että semmosta. ei auta enää väheksyä :D

Ainostaan jos on ottanut tavaksi erota ja alottaa heti suhde ja samantien uusia pentuja. Riippuu tapauksesta. jos esim on mies kuollut ja seuraavan kanssa virhearvio ja kolmas tuntuu olevan se elämän mies niin miksei lisää lapsia?

riippuu tapauksesta..

tiedän naisen, jolla on neljä lasta ja kaikki eri miehen kanssa. Tapaus on muutenkin sellainen että joka ukon kanssa on jumalaton kiire mennä naimisiin ja tehdä lapsi.. suhteet ei toimi koska kiirehditään ja ollaan heti jonkun uuden kanssa joka vaan sattuu kelpuuttamaan..

tiedän myös tapauksen jossa naisella on lapsia kolme ja jokainen eri miehen kanssa.. mutta hän menetti aiemmat kaksi miestään kuoleman kautta, oli vielä nuori sillon..

että ihan suhteellinen asia..en kunnioita ihmisiä jotka hyppäävät jokaisen matkaan ja suhdetta yritetään pitää yllä lapsen avulla..

mulle pääasia että lapsilla on hyvä olla...

En, koska itsellä on kolmen eri miehen kanssa lapsia. Minulla olisi vain kahden miehen kanssa lapsia jos olisin suostunut siihen mitä yhden lapseni isä ehdotti. Onneksi en ole lahjottavissa.

Riippuu tapauksesta.

Eräs tapaus. Aiemmat kaksi lasta otettu huostaan, koska ennemmin on lähiräkälässä kaverin kans. On ylpeä muka lapsistaan, mutta loppupeleissä ei kiinnosta. Avioero jo sitä ennen. Harrastaa paljon yhdenillansuhteita, sellasesta pamahti paksuksi jollekki tyypille.

Arvostanko tuota? En. Ja ei, ei oo masentunu eikä mitään..on vaan jotenki..noh, ei oo kaikki inkkarit kait sitte veneessä.

Toinen tapaus sit, jos on vaikka ero..tai entinen mies kuollu tai mitä tahansa..muuten vaan paska äijä tai jotain. Niin sit on ok. Sitten jos on erään kansanedustajan malliin, että mennään heti naimisiin uuden ukon kans ja vuoden päästä taas uus ym..niin ei oikein..sit on parempi jättää ne lapset jokaselle tekemättä.

Eli riippuu tapauksesta.

Miksi pitäisi väheksyä naista jolla on lapsia useamman kuin yhden miehen kanssa? Kuka oikiasti viittii väheksyä ihmisiä tuollaisesta syystä? Ei kai se kenenkään ulkopuolisen asia.

Yhteistyössä