Vahditteko jatkuvasti 1-vuotiastanne kotona sisällä?

Kun 1v sukulaistyttö on meillä, häntä on vahdittava silmillä tai korvilla. Rappusissa ei ole enää porttia ja ulko-ovikaan ei ole koko ajan lukossa. Vaaranpaikkoja riittää tiedon- ja kokeilunhaluiselle.
 
wilijonkka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 19:00 vieras kirjoitti:
Ei auta. Tyttö pääsee keittiön tasolle esim. laatikoston ripoja pitkin kiipeämällä. En haluais niitä irrottaa. Toiset lapset jättää keittiöjakkaran oikein päin, samoin heillä on huoneissaan tuoleja, joista kuopus pääsee pöydille. On oppinut avaamaan ovetkin, kun yltää nipin napin. Siis että kerta kaikkiaan vilkas ja ketterä tapaus. :/
No on tosiaan ketterä tapaus. Kyllä pitäis hierasta pari kertaa silmiä jos näkisin meidän 1,2v:n kiipeävän keittiötasolle laatikostoa pitkin. :eek:
 
Mimosan äippä
Meillä 1-vuotias liihottaa pitkin taloa enkä kyllä kulje perässä. Yleensä menen katsomaan mitä touhuaa jos tulee kauhean hiljaista...sillon tiedän että nyt sillä on jotain kiellettyä kiikarissa... Jos käyn postilaatikolla tai kadulla pikaisesti koiran kanssa niin laitan lapsen pinnikseen lelujen kera...suihkun ajaksi laitan usein syöttötuoliin (täytyy olla valjaat muuten kiipeää pois) ja annan esim banaania ja leipää mutusteltavaksi...

Paremminkin voisi vahtia.
 
Juu tottakai yksin touhuaa, varsinkin aamusin kun olen aamu uninen. Herää aina niin aikasin ja otan viereen ett jospa jatkais vielä hetken, mutta kuis ollakkaan nukahdan ja kun herään niin tyttönen leikkii makuuhuoneessa millon milläkin, kuten mun puhelimella, isin silmälaseilla jne...........JA SIT ON mulla kiire, nauraaaa

Ja tuo on aina varottava merkki kun lapsi on toisessa huoneessa SIIS hiljaisuus.. Sillon herätyskellot aina soi.. :LOL:
 

Yhteistyössä