Mie pesisin kans jollaki saippualla tai käsitiskiaineella käsin sen mikä ois pakko pestä ennenku saa rahaa. Teillä varmaan muutenki herkän ihon aineita käytössä jos kerran pyykissäkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Jos mä olisin tosiaan niin köyhä niin mä ehkä palstailun sijaan menisin vaikka ulos keräämään pulloja ja yrittäisin sillä saada pesuainerahat kokoon.
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:No en kyllä pesis ilman ainetta. Appiukko kerran mainosti jotain ihmepesuainetta jota ei tarvita kun teelusikallinen (ohjeessa oli kyllä enemmän). Pyykit haisi ihan hieltä pesun jälkeen ja olin kyllä aika äkäinen. Kai sitä pesuainetta nyt jostain saa tai kulkekaa sit paskasissa. Ei ne sen puhtaammiksi tule pelkällä vedellä.
Kannattaisko vähän suunnitella taloutta paremmin? Mä ostan aina kaikkea etukäteen, ennen ku joku loppuu kun se on NIIN ärsyttävää jos jotain ei kotoa löydy...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Seuraavan kerran kun on rahaa, kannattaa miettiä sellaisten pesupallojen ostamista (ei pesupähkinöitä, vaan 2 sellaista muovista palloa). Kertaostoksena tuntuu toki suurelta summalta verrattuna pesujauheeseen, mutta niillä pesee tosi kauan, eikä ne aiheuta allergioita yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Seuraavan kerran kun on rahaa, kannattaa miettiä sellaisten pesupallojen ostamista (ei pesupähkinöitä, vaan 2 sellaista muovista palloa). Kertaostoksena tuntuu toki suurelta summalta verrattuna pesujauheeseen, mutta niillä pesee tosi kauan, eikä ne aiheuta allergioita yms.
Joo, mutta ne repii vaatteet, joten kyllä huomattavan kalliiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Mä voisin lähettää sulle pesupähkinöitä ja pussin, jos laitat yksäriä. Vaikka kymmeneen koneelliseen.
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Mä voisin lähettää sulle pesupähkinöitä ja pussin, jos laitat yksäriä. Vaikka kymmeneen koneelliseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Mä voisin lähettää sulle pesupähkinöitä ja pussin, jos laitat yksäriä. Vaikka kymmeneen koneelliseen.
Olet mukava. Minäkin jo ajattelin tuota.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:No en kyllä pesis ilman ainetta. Appiukko kerran mainosti jotain ihmepesuainetta jota ei tarvita kun teelusikallinen (ohjeessa oli kyllä enemmän). Pyykit haisi ihan hieltä pesun jälkeen ja olin kyllä aika äkäinen. Kai sitä pesuainetta nyt jostain saa tai kulkekaa sit paskasissa. Ei ne sen puhtaammiksi tule pelkällä vedellä.
Kannattaisko vähän suunnitella taloutta paremmin? Mä ostan aina kaikkea etukäteen, ennen ku joku loppuu kun se on NIIN ärsyttävää jos jotain ei kotoa löydy...
No anteeksi kun en tajunnut suunnitella asioita siltä varalta että exä yllättäen jättääkin maksamatta kolmen lapsen elarit kesäkuussa. Sossuus olen jo ollut yhteydessä, mutta sain sinne ajan vasta loppukuulle.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:meillä on aina sen verran pesupähkinöitä jemmassa ettei tuollaista ongelmaa tule
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Seuraavan kerran kun on rahaa, kannattaa miettiä sellaisten pesupallojen ostamista (ei pesupähkinöitä, vaan 2 sellaista muovista palloa). Kertaostoksena tuntuu toki suurelta summalta verrattuna pesujauheeseen, mutta niillä pesee tosi kauan, eikä ne aiheuta allergioita yms.
Joo, mutta ne repii vaatteet, joten kyllä huomattavan kalliiksi!
Miten sileä muovipallo muka repii vaatteen?
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:No en kyllä pesis ilman ainetta. Appiukko kerran mainosti jotain ihmepesuainetta jota ei tarvita kun teelusikallinen (ohjeessa oli kyllä enemmän). Pyykit haisi ihan hieltä pesun jälkeen ja olin kyllä aika äkäinen. Kai sitä pesuainetta nyt jostain saa tai kulkekaa sit paskasissa. Ei ne sen puhtaammiksi tule pelkällä vedellä.
No anteeksi kun en tajunnut suunnitella asioita siltä varalta että exä yllättäen jättääkin maksamatta kolmen lapsen elarit kesäkuussa. Sossuus olen jo ollut yhteydessä, mutta sain sinne ajan vasta loppukuulle.
Tämä selventi tiannetta ja toki ymmärrän muutenkin että voi olla tiukaa, mutta silti vähän ihmettelen että pyykinpesuaine on se suurin ongelma kun 10 eurolla pitää pärjätä toista viikkoa lapsen kanssa, no kai sinä sitten ruokataloutta olet suunnitellut etukäteen.