K
Kummissaan
Vieras
Olin eilen paikallisessa kauppakeskuksessa, ja siinä käytävällä näin äidin vaunujen kanssa. Vauva huusi melkoisesti, ja äiti viritteli siinä korviketta just pulloon. no, ohittaessani vaunut, vilkaisin pikaisesti vaunuihin...ja herra varjele: siellä se pieni tyttö makasi bodyssa!!!Siis lyhythihainen body päällä, ei sukkiakaan jalassa. Minä ihan järkytyin, sillä kauppakeskuksessa ei todella ollut mitenkään liian lämmin, itselläni takki päällä ja talvisaapikkaat jalassa, enkä ollut edes kuumissani. Minä jotenkin järkytyin tästä näkemästäni, sillä mun tuli ihan sääli sitä vauvaa kohtaan, että eikö sillä ole todella kylmä?! Vai onko teidän mielestä normaalia että vuvaa pidetään tähän aikaa vuodesta pelkässä bodyssa vaunuissa, siis sisällä jossain kauppakeskuksessa?! Ei edes peittoa päällä!!
Äiti näytti ihan asialliselta, ja vaunutkaan eivät olleet halvimmasta päästä, joten jotenkin tämä yhtälö siis riiteli.
Asia jäi jotenkin vaivaamaan mua...Siksi halusin kirjoittaa siitä tänne.
Äiti näytti ihan asialliselta, ja vaunutkaan eivät olleet halvimmasta päästä, joten jotenkin tämä yhtälö siis riiteli.
Asia jäi jotenkin vaivaamaan mua...Siksi halusin kirjoittaa siitä tänne.