Vähänkö meitä ruokitaan hyvin koulussa :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Aina kun valitetaan kouluruuasta. Päivystän viikonlopun koulussa ja sain eväslaatikon tänään. Oon töissä lauantaina ja sunnuntaina 8 tuntia päivässä. 4 lämmintä ruokaa, järjetön säkki leipää, jälkiruuat, munavoita, kurkkusalaattia, 4 jogurttia, appelsiinia, mandariinia, pillimehua ja aika reilusti juustoa leivän päälle :D Tämä on kasvisruokailijan paketti. Keittäjä vielä lähtiessäni kysyi että pärjäätkö noilla? :o No ehkä jotenkuten, miä en syö viikossakaan noin paljoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Miks sää päivystät koulussa? Eväät kuulostaa maukkailt :P

Meille kuuluu kaikille yksi viikonloppupäivystys, tehdään puutarhalla päivystyshommat. Eli kaikki pakolliset =) Kai se on ihan oppimisen kannalta vaan. Pirusti kukkien kastelua :D
 

Yhteistyössä