M
Miä
Vieras
Aina kun valitetaan kouluruuasta. Päivystän viikonlopun koulussa ja sain eväslaatikon tänään. Oon töissä lauantaina ja sunnuntaina 8 tuntia päivässä. 4 lämmintä ruokaa, järjetön säkki leipää, jälkiruuat, munavoita, kurkkusalaattia, 4 jogurttia, appelsiinia, mandariinia, pillimehua ja aika reilusti juustoa leivän päälle
Tämä on kasvisruokailijan paketti. Keittäjä vielä lähtiessäni kysyi että pärjäätkö noilla?
No ehkä jotenkuten, miä en syö viikossakaan noin paljoa.