Huomenna olis tarkotus alottaa autokoulu. Ja mua jännittää ihan kauheesti. iiiiks!
Miten nopeesti sen pystyy suorittaan? Ja sitten millon sinne lääkärintarkastukseen voi mennä? Ja mitä siellä tehään? *minäkö muka hermona...* 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten mä en muista käyneeni missään lääkärintarkastuksessa.. En käynyt, en varmanaJa ne anto mulle kortin, hullut
![]()
Hyvin se menee :flower: Ei kai siinä kuukautta kauempaa mene.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Hyvin se menee kamu![]()
Mä kävin siel lekurin tarkatuskessa hyvissä ajoin että oli sit paprut valmiina autokouluun..
Näön tarkasti ja kysy et oonko terve![]()
mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käynyAlkuperäinen kirjoittaja joo:se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käynyAlkuperäinen kirjoittaja joo:se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.enkä tiiä uskaltaisinko edes :snotty: joskus nähny unia,et ajan autoa ja se menee tosi hienosti :saint: saiskohan niillä perusteilla ajokortin?
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käynyAlkuperäinen kirjoittaja joo:se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.enkä tiiä uskaltaisinko edes :snotty: joskus nähny unia,et ajan autoa ja se menee tosi hienosti :saint: saiskohan niillä perusteilla ajokortin?
joo kyllä mä sen tajusinAlkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käynyAlkuperäinen kirjoittaja joo:se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.enkä tiiä uskaltaisinko edes :snotty: joskus nähny unia,et ajan autoa ja se menee tosi hienosti :saint: saiskohan niillä perusteilla ajokortin?
Siksi sanoinkin, että 'ns. normaalisti' =)
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Miten mä en muista käyneeni missään lääkärintarkastuksessa.. En käynyt, en varmanaJa ne anto mulle kortin, hullut
![]()
Hyvin se menee :flower: Ei kai siinä kuukautta kauempaa mene.
Ajoitko sä kortin heti kun täytit 18v? Sillon on vielä voimassa 9 luokan lääkärintarkastus. Se on kuulemma 5v voimassa. =)