Vähänkö jännittää... :D

syli täynnä kultaa

Aktiivinen jäsen
15.05.2006
4 807
1
36
Huomenna olis tarkotus alottaa autokoulu. Ja mua jännittää ihan kauheesti. iiiiks! :D Miten nopeesti sen pystyy suorittaan? Ja sitten millon sinne lääkärintarkastukseen voi mennä? Ja mitä siellä tehään? *minäkö muka hermona...* :D

Miten mä en muista käyneeni missään lääkärintarkastuksessa.. En käynyt, en varmana :o Ja ne anto mulle kortin, hullut :D

Hyvin se menee :flower: Ei kai siinä kuukautta kauempaa mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Miten mä en muista käyneeni missään lääkärintarkastuksessa.. En käynyt, en varmana :o Ja ne anto mulle kortin, hullut :D

Ajoitko sä kortin heti kun täytit 18v? Sillon on vielä voimassa 9 luokan lääkärintarkastus. Se on kuulemma 5v voimassa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Hyvin se menee kamu :D
Mä kävin siel lekurin tarkatuskessa hyvissä ajoin että oli sit paprut valmiina autokouluun..
Näön tarkasti ja kysy et oonko terve :D

Joo, eiköhän se mee... mä vaan jännitän niin kauheesti sitä. :D
Mun mieheltä oli kysytty lääkärintarkastuksessa et: "Kuuletko sää?" Mies oli sanonut et: Joo. Ja lääkäri merkkas lappuihin et hyvä kuulo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.
mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käyny :D enkä tiiä uskaltaisinko edes :snotty: joskus nähny unia,et ajan autoa ja se menee tosi hienosti :saint: saiskohan niillä perusteilla ajokortin?

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
se ysiluokan lääkärintarkastus riitti ainakin minulla todistukseksi, vaikka kävin autokoulun vuoden myöhemmin kuin ns. normaalisti.
mä oon sit varmaan epänormaali,kun en oo tähän ikävuoteen mennessä autokoulussa käyny :D enkä tiiä uskaltaisinko edes :snotty: joskus nähny unia,et ajan autoa ja se menee tosi hienosti :saint: saiskohan niillä perusteilla ajokortin?

Siksi sanoinkin, että 'ns. normaalisti' =)

En mäkään varmaan muuten ois menny autokouluun. Mutta kun keväällä muutettiin tänne syrjempään, niin pakko ajaa, et pääsen sit jossain vaiheessa töihinkin. :D

Siksi sanoinkin, että 'ns. normaalisti' =)
joo kyllä mä sen tajusin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:

Ajoitko sä kortin heti kun täytit 18v? Sillon on vielä voimassa 9 luokan lääkärintarkastus. Se on kuulemma 5v voimassa. =)

Se selittänee sitten asian
:D Aloitin 17 vuotiaana ajelemaan korttia.

ei oo mullakaan ja en mä usko että uskaltaisin edes ajaa. ja unessa minkäkin ajan hyvin ja aina vielä tiedän että ajan ilman ajokorttia.

Itse olen 23 vuotias kohta. Sain kortin 10.12. Ei aikasemmin kiinnostanut ajaa korttia. Sitten aloin miettimään, kun tyttö syntyi, että tulevaisuudessa tarttee tyttöä viedä hoitoon ja harrastuksiin ja muutenkin kortista hyötyä. Asutaan sellasessa takapajulassa, missä ei ole kuin ruokakauppa ja pankki niin tarvii muuallekin päästä sillontällön :)
ja sitten toiseen mummolaan on melkein 200km matkaa niin saa miehen kanssa vuorotellen ajaa.

Ite kävin lääkärintarkastuksessa, jossa katsottiin näkö. Ja jotain perustietoa terveydestä. Täällä ainakin oli halvin käydä yksityisellä lääkärissä.

Enkä ollut ajanut autolla ennen autokoulua juuri yhtään. Joskus muutaman kerran jääradalla, eikä siellä edes tarvinnut vaihtaa vaihteita tms.

Mutta usko pois hyvin se menee!! Saat sinäkin, kun minä sain. Niin siis kesti lokakuusta joulukuulle. Riippuu mitnen ahkerasti saa/ottaa ajotunteja... Onnea autokouluun!

Yhteistyössä