Neiti se vaan kitisee ja kitisee. Yksin ei viihdy, ei sekunttiakaan. Sitterissä ja sylissä. Sylissäkin vain jos kävelee koko ajan..Kyllähän ton vielä kesti kun yöllä sai nukkua ihan kohtuu hyvin..
Vaan eipä enää. 22.00 menee plikka nukkuun ja 3 aikoihin herää viimeistään kitisemään..Suurempaa vikaa ei löydä..Ilmavaivoja..
Tänään olen heränny 03.20 ja nyt saan kahvia..
Vaan eipä enää. 22.00 menee plikka nukkuun ja 3 aikoihin herää viimeistään kitisemään..Suurempaa vikaa ei löydä..Ilmavaivoja..
Tänään olen heränny 03.20 ja nyt saan kahvia..