Vähän tässä olen miettinyt lastenvaatteita sis. kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kohta alkaa olemaan aika 1vuotis kuvaukselle ja olen tässä jo pikkuhiljaa alkanut miettimään mitä sitä laittaisi kaverille päälle. :) Haen sellaista hauskaa ja rentoa ja tähän päivään sopivaa, sellaisin vaattein jotka ovat halpoja tai voi enemmän käyttää. :D Olen tällaisen kokonaisuuden kasannut:

v.php
[/URL][/IMG]

:attn: Mihin suuntaan minun pitäisi tästä lähteä?

Mun mielestä noi housut on ihanat. Eikös toi "paita" ole yöhaalari? Mun pojalla oli ainakin ihan saman näköinen yöpuku.

[QUOTE="mari";22291264]Mun mielestä noi housut on ihanat. Eikös toi "paita" ole yöhaalari? Mun pojalla oli ainakin ihan saman näköinen yöpuku.[/QUOTE]

Sorry, en selannut ketjua loppuun, paitahan se onkin. Mun pojalle tosiaan ihan samankuosinen yöhaalari.

[QUOTE="mari";22291283]Sorry, en selannut ketjua loppuun, paitahan se onkin. Mun pojalle tosiaan ihan samankuosinen yöhaalari.[/QUOTE]

Jep. Meilläkin on ne yöhaalarit, itseasiassa sekä lyhyt, että pitkälahkeisena! :D Tikrukuosi on vaan niin ihana pikkumiehellä :heart:

Minusta tuo eka on hyvä! Ehdottomasti lakki henkseleiden kans ja jos housut lököt, niin paita sitten kapeampaa mallia. Tuosta puserosta tulee vähän väriä, just sopivasti :flower:

Mulla oli siskolla sillon pojalla nallepuku päällä missä oli hupussa kaikki korvat ja töpöhännät yms.. ihan nallen näkönen :D et kyllä sitä voi laittaa erikoista, jos vaan omaa silmää miellyttää.. ite en ees kyselly muilta, että mitä tahtosivat pojan päälle, halusin laittaa tyylikkäästi puvun :) ja sopi mainiosti kuvaukseen kun istuu kuvassa vanhan arkun päällä ja tausta on harmaa.. :)

ootko kysynyt kuvaajalta millaista rekvisiittaa sillä on? siskollani oli puinen auto missä pystyi istumaan ja vanhoja heppakeinutuoleja yms.. siksi päätyi tuohon nallepukuun kun sai todella erikoisen ratkaisun :)

ja myös yhdellä kaverillani poika istui alasti kuvassa (ei näkyny kulkuset :D) ja kuvan tausta tehtiin tietokoneella ja valmiissa kuvassa poika on perhonen, joka istuu sienen päällä ja taustalla metsää :D

Kuulostaa kyllä ihanilta kuvilta. Etenkin tuo nalle :D

Se on niin yksilöllistä millaista kuvaa haluaa lähteä hakemaan, meidän poitsu sai nimen kauluspaidassa, rusetissa ja henkselihousuissa, joten nyt kaipaisi jotain vähän rennompaa, tai ainakin erilaista.

Näin muuten halpahallissa lasten liituraitapuvun viime viikolla, eli siis ihan oikea puvuntakki+liivi+housut ja ne alkoivat koosta 90, toisaalta teki mieli sellainen hankkia :D

[QUOTE="zenn";22292136]Kuulostaa kyllä ihanilta kuvilta. Etenkin tuo nalle :D

Se on niin yksilöllistä millaista kuvaa haluaa lähteä hakemaan, meidän poitsu sai nimen kauluspaidassa, rusetissa ja henkselihousuissa, joten nyt kaipaisi jotain vähän rennompaa, tai ainakin erilaista.

Näin muuten halpahallissa lasten liituraitapuvun viime viikolla, eli siis ihan oikea puvuntakki+liivi+housut ja ne alkoivat koosta 90, toisaalta teki mieli sellainen hankkia :D[/QUOTE]

meillä oli just tollanen halpahallin puku :D pojan kummi on halpahallissa töissä ja se osti sen puvun sillon :D mut ei ollu kuvassa sitä takkia ollenkaan...