Vähän seksiä (miehen toiveesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä muilla seksielämä vähäistä miehestä johtuen? Kerran viikossa jaksaa harrastaa seksiä mun toiveesta. Se tarkoittaa pikaista panoa ja mun pitäis saada ilman esileikkejä. Vuosien mittaan oon oppinu saamaan nopeasti. Nyt kuitenkin toissa päivänä, en saanutkaan nopeasti niin mies on valittanut siitä koko ajan että nyt ei tuu seksiä kun viimeks kesti niin kauan. Eli ainakin kuukauden tauko sen vuoksi. Seksi meillä on aivan sairasta. Kiva että sitä on mutta en siitä enää nauti.. Parempi lopettaa koko touhu.

Anteeks mut mulla tuli väkisinkin mieleen että eikai vaan miehellä olis intressejä vähä...muuhun suuntaan...En oo kyl ikinä kuullu et mies valittais tuollasesta ja antaa selibaatti uhkia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
:o

Kuulostaa kyllä aika kylmälle touhulle. Oletteko keskustelleet miksi mies kokee seksin niin kovin ikävänä hommana?

Seksi ei ole hänelle tärkeää mutta suostuu siihen koska rakastaa minua.

Mutta miksi miehellä itsellään ei ole mitään intressejä seksiin? Mikä on vienyt halut siis?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onko miehellä jotain mielen päällä kun ei maistu?
Miksi on sairasta?

Toisinaan on tuollaisia vaiheita jolloin ei seksi suju eri syistä.

Ei tämä ole uusi juttu. 7 vuotta yhteistä elämää takana, joista 6 on kulunut näin.

No oho.. Tosiaan keskustelkaa miehen kanssa asiasta. Meillä ei seksiä varmaan kertaakaan viikossa, joka ei oikeen minulle tahdo riittää, mutta muuten niin ihana ja hellä mies etten sen takia todellakaan ole paiskomassa pihalle.

Minua vaivaisi jos mies ei halua minua.. onko sinulla tietoa miksei seksi ole tärkeää? Mulla oli kerran sellainen mies mutta kun saatiin ns."padot"auki alkoi seksi maistumaan.

Kannattaisiko miehen testosteronitasot mittauttaa?
Luin juuri artikkelin siitä, kuinka yleistä on, että taso on liian alhainen. Siihen liittyy monia muitakin oireita, joista haluttomuus on yksi selkein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua vaivaisi jos mies ei halua minua.. onko sinulla tietoa miksei seksi ole tärkeää? Mulla oli kerran sellainen mies mutta kun saatiin ns."padot"auki alkoi seksi maistumaan.

Ei ole tietoa miksei halua. Minä olen ainoa jonka kanssa on harrastanut seksiä, joten ei ole pitänyt seksiä ennen minuakaan tärkeänä.

Onko teillä muilla seksielämä vähäistä miehestä johtuen? Kerran viikossa jaksaa harrastaa seksiä mun toiveesta. Se tarkoittaa pikaista panoa ja mun pitäis saada ilman esileikkejä. Vuosien mittaan oon oppinu saamaan nopeasti. Nyt kuitenkin toissa päivänä, en saanutkaan nopeasti niin mies on valittanut siitä koko ajan että nyt ei tuu seksiä kun viimeks kesti niin kauan. Eli ainakin kuukauden tauko sen vuoksi. Seksi meillä on aivan sairasta. Kiva että sitä on mutta en siitä enää nauti.. Parempi lopettaa koko touhu.

Meillä aivan sama meininki! Ollan oltu yhdessä 10 vuotta, josta 1,5 naimisissa...Jotenkin tuntuu, että papin aamenen jälkeen homma on vaan menny huonommaksi. Tämä käy jo todella itsetunnonki päälle, ruinata seksiä omalta aviomieheltä!

Siksi, häpeäkseni tunnustan, olen sortunut vieraisiin muutaman kerran :( Ei ole oikein mutta mitä teet tuollaisessa tilanteessa, jossa puhuminen ei auta (yritetty on!!!) ja muutosta ei vain tule?

Alkuperäinen kirjoittaja Vika:

Meillä aivan sama meininki! Ollan oltu yhdessä 10 vuotta, josta 1,5 naimisissa...Jotenkin tuntuu, että papin aamenen jälkeen homma on vaan menny huonommaksi. Tämä käy jo todella itsetunnonki päälle, ruinata seksiä omalta aviomieheltä!

Siksi, häpeäkseni tunnustan, olen sortunut vieraisiin muutaman kerran :( Ei ole oikein mutta mitä teet tuollaisessa tilanteessa, jossa puhuminen ei auta (yritetty on!!!) ja muutosta ei vain tule?

Niinpä, tuntuu tosi kurjalta kun mies ei halua. Ja keskustelu nykyisin vain aihakin pahentaa tilannetta. Olen miehelle sanonut että on suuri kiusaus pettää, jammietin sitä usein. Hän vain sanoo etten voi sitä tehdä. MEnpä tiedä.

Tosi outoa. Onko miehellä jotain ongelmia, että toimiiko hänellä? Kysy, että miksi on niin vaikeaa, että jos hän menisi vaikka lääkäriin... Voihan olla että hänellä on vaikeuksia saada se kovaksi ja hän ei pysty kauaa.

Jos ei ole kyse mistään vaivasta miehellä, niin sitten teidän välissä on joku muu asia. On toi niin outoa.

Hänen mielestään vaadin liikaa seksiä, tosiaan keskimäärin kerran viikossa. Ei muakaan huvita aina kerjätä. Välillä voi olla parinkin kuukauden taukoa.
Tämän lisäksi mies ei halaa, eikä pussaa eikä pidä hyvänä. Hän ei koskaan näytä tunteita, ei hyviä eikä pahoja. Olen alkanut epäillä ettei hänellä ole tunteita ollenkaan. Raskasta tämä on ja hänestä tämä kaikki on normaalia... =(

Hänen mielestään vaadin liikaa seksiä, tosiaan keskimäärin kerran viikossa. Ei muakaan huvita aina kerjätä. Välillä voi olla parinkin kuukauden taukoa.
Tämän lisäksi mies ei halaa, eikä pussaa eikä pidä hyvänä. Hän ei koskaan näytä tunteita, ei hyviä eikä pahoja. Olen alkanut epäillä ettei hänellä ole tunteita ollenkaan. Raskasta tämä on ja hänestä tämä kaikki on normaalia... =(

Herää kysymys (varmaan sulla myös) että mitä ihmettä sä siltä koskaan saat? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

En mä tiedä.. En varmaan sitten mitään. Mikähän mussa on vikana?

Siis tuollainen ei ole kyllä ihan normaalia... Ootko koskaan pohtinut sellaista asiaa että miehesi ei olisi ylipäätään kiinnostunut naisista vaan miehistä? Jotenkin tuli vain mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Siis tuollainen ei ole kyllä ihan normaalia... Ootko koskaan pohtinut sellaista asiaa että miehesi ei olisi ylipäätään kiinnostunut naisista vaan miehistä? Jotenkin tuli vain mieleen.

Olen pohtinut, koska hän on erilainen miesten seurassa kuin naisten. Olen kysynyt jopa suoraan mutta hän ei ainakaan sitä myönnä..

No sä oot mitä ilmeisimmin erittäin kiltti ja mukava ihminen. Et ois muuten tommosta katellut.

No sä oot mitä ilmeisimmin erittäin kiltti ja mukava ihminen. Et ois muuten tommosta katellut.

Niin mäkin oon ajatellut. Mä laitan ruuat, pesen pyykit, hoidan lapsen, en vaadi omaa aikaa. Teen kaiken mitä hän toivoo mun tekevän, silti mikään ei riitä. Eniten mua kuitenkin satuttaa se, ettei hän edes halua mua enää. Miksi hän on mun kanssa? Hän on varmaan pohjimmiltaan yksineläjä..

Niin mäkin oon ajatellut. Mä laitan ruuat, pesen pyykit, hoidan lapsen, en vaadi omaa aikaa. Teen kaiken mitä hän toivoo mun tekevän, silti mikään ei riitä. Eniten mua kuitenkin satuttaa se, ettei hän edes halua mua enää. Miksi hän on mun kanssa? Hän on varmaan pohjimmiltaan yksineläjä..

Ehkä pari terapiasta ois nyt apua, sun naisellinen itsetunnos on kohta pohjalukemissa:( Vaikka kuulostaa hullulta mutta kysy voisko mies harkita avointa suhdetta, jos seksi toimii suhteessa se on 10% siitä jos ei toimi niin 90%..seksi ei ole tärkeintä mutta voi olla hyvin suuri ongelma.

Yhteistyössä