Vähän omituista :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Myö tilattiin nettikirjakaupasta pojalle koulukirjoja elokuun lopussa. Siellä mainostettiin 2-5 päivän toimitusaikaa, eli kirjojen ois pitänyt periaatteessa tulla jo silloin elokuun aikana.
1 kirja on kuitenkin tulematta vieläkin, enkä ole saanut mitään tietoa / infoa siitä, koska se olisi tulossa. Ei ole tullut edes ilmoitusta siitä, että kirjan toimitus viivästyy.

Tänään sit soitin sinne, ja kysyin asiasta. Sieltä sanottiin, että "Juu, voidaan kyllä laittaa sen tulemaan teille, jos te sitä jo odotatte!" :o
Siis mie en älynnyt edes kysyä, että eikös se ole niinkun selvää, että sitä odotetaan, kun se on kerran tilattu?!

En mie oikeen ymmärrä tuollaista, että kirjat tilataan, ja sit niiden perään saa soitella ja sit sanotaan vaan, että "No juu, laitetaan tulemaan jos sille on tarvetta..." :headwall:

Itse joskus opiskeluaikana tilasin itselleni ja muutamalle luokkakaverille kurssikirjoja. Meni 1 ½ kuukautta, eikä kirjoista kuulunut mitään. Lopulta huomasin, että se sähköpostiini tullut automaattinen vahvistus tarvitsi kuittauksen, ennenkuin lähettivät kirjoja eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Itse joskus opiskeluaikana tilasin itselleni ja muutamalle luokkakaverille kurssikirjoja. Meni 1 ½ kuukautta, eikä kirjoista kuulunut mitään. Lopulta huomasin, että se sähköpostiini tullut automaattinen vahvistus tarvitsi kuittauksen, ennenkuin lähettivät kirjoja eteenpäin.

Juu, mie oon kyllä tarkkaillut sähköpostia... ja muut kirjat ovatkin tulleet, paitsi tuo yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Juu, mie oon kyllä tarkkaillut sähköpostia... ja muut kirjat ovatkin tulleet, paitsi tuo yksi.

Joo no tuo onkin aika outoa... Että ovat siis lähettäneet muut kirjat, muttei yhtä.. Olikohan lähettäjän liian vaivalloista pakata se viimeinenkin kirja mukaan :P

:headwall:
Ei oo tullut vieläkään :kieh: , mikä on sinänsä omituista, että maanantaina tällä viikolla tilasin vielä yhden kirjan, ja se tuli jo heti eilen :o

Luulis nyt, että oisvat sit edes sanoneet, jos sitä odotettua kirjaa ei ole saatavana, mutta kun sanoivat, että laittavat sen tulemaan samointein.

Kestääköhän mulla pinna soittaa sinne taas, ja kysyä, että mikä siinä nyt maksaa :snotty:

Yhteistyössä