Vähän käytettyjen vaatteiden säilytys? Vinkkejä otetaan vastaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuli tuosta pikkusälän säilytysketjusta mieleen että mites te säilytätte vaatteita joita on esim käytetty päivä ja jotka eivät vielä kaipaa pesua? Siis jos pidätte esim farkkuja päivän niin ei kai ne vielä tartte pesua niin mihin pistätte ne esim yön ajaksi jos niitä meinaatte seuraavana päivänä pitää?
Itsellä tahtoo aina kylppäriin pyykkikoneen päälle kertyä pinoa just näistä kerran pidetyistä vaatteista. Tuntuu vähän hassulta työntää niitä takaisin kaappiin puhtaitten joukkoon mut sit taas pyykkikoriinkaan ei oikein viitti laittaa kun ei ne nyt yhdestä pitokerrasta (lukuunottamatta sukat, pikkarit) vielä tartte pesua jos eivät ole näkyvästi likasia.
Eli vinkkejä otetaan vastaan.

itse kyl laitan vähän käyteyt omaan kaappiin mut lapsilla on tällasia puolikäytettyjä varten oma lipasto jossa kaikille oma laatikko,siel pidetään yöppärit ja just nää puolikäyteyt vaatteet.toimii:)

Mun puolikäytetyt roikkuvat vaate/varastohuoneessa, lapsen makkarin kaappien sivulla olevassa naulakossa (sinne ei heti näe kun astuu ovesta) ja miehen käytetyille (työvaatteita lähinnä) on eteisen kaapissa hengareissa ja sit ruokapöydän tuoleilla... heh.

Mies laittaa omansa henkarille eteisen naulakkoon ja mä viikkaan omani makuuhuoneessa tulon päälle. Jos olisi kodinhoitohuone tai vaatehuone, laitettais varmaan sinne paikka niitä vaatteita varten.

makkarissa on tuoli niin siinä, ja sen vieresssä lattialla.
mutta oon yrittäny parantaa tapani.
yöpaidat säilytetään sängyissä.
paremmat vaatteet, lapsen mekot yms, jos niitä on jossain käytetty ja eivät ole likantuneet niin laitan takas kaappiin
lasten ulkohousuja säilytän eteisen kaapissa, hiekkalaatikolta kun tullaan niin housut otetaan pois sisälle tullessa. samoin en itse ikinä ole farkuissa tms sisällää niin ajattelin ruveta säilyttämään niitäkin tuossa eteisen kaapissa(ostettiin vastikään uusi säilytysjärjestelmä eteiseen niin yt siellä on tilaa..)

Yhteistyössä