Vähän huonompi viikko pisteiden suhteen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ei niitä niin kauheasti ole yli mennyt, mutta paino junnaa samassa suunnilleen |O |O |O |O |O

Mie luulin, että samat 2kg tällä viikollakin tippuisi :x :x :x :x :x mutta vielä ei tiedä tippuuko grammaakaan.....tuolla pussillinen pikkumunkkeja odottaa laihduttajaa :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: ellen sitten lapsille syötä niitä =)

Nytkin aamupalalla meni jo 6,5pistettä, vaikka tosi järkevästi muka söin.... melkein pakko kukkakaalia syödä välipaloiksi.......aina.......kukkakaali kasvaa sitten korvista ulos =)

Ei se joka viikko kahta kiloa voi tippua :D Mutta ÄLÄ LUOVUTA NAINEN! Miks teillä on ees munkkeja? :whistle: heitä roskiin =) Salaattia vaan syöt ja kanaa kaverina niin ei mee joka aterialla pisteitä niin huimasti ja masu tulee niistäkin täyteen, varma tieto :p Kyl se siitä :)

Juu sama homma oli täällä viime viikolla,pisteet paukku yli ja suoraansanoen meinasin luovuttaa...
Mutta alkuviikosta tsemppasin taas kunnolla ja taas menee hyvin,eilen oli kyllä nannapäivä ;)
Älä suotta masennu vaan tsemppaat itseäsi ;)

Täällä yks jolla paino pudonnut kuukaudessa 4,5kg ja en laske mitään pisteitä kun imetän.Olen vain jättänyt kaikki karkit,pullat,limsat,jädet jne...pois ruokalistalta.Juon vettä sen kolme-neljä litraa päivässä ja syön paljon kasviksia ja hedelmiä ja tavallista kotiruokaa.Juuston vaihdoin 5%sulatejuustoon ja suolaa käytän vähemmän jne....Lenkille en pääse kun jalka on reistannut kesästä asti.

Mullapa tippui paino eilisaamusta eiliseen puoleenpäivään -1,7kg. =) Eikö vaan hieno saavutus? :whistle: Valitettavasti se taas nousi samoihin lukemiin, mutta ei huolta, puolelta päivin on taas laskenut. :D

Mulla on nimittäin aamupaino aina kaikista korkein, oon niin turvoksissa. Syytä turvotukselle en tiedä, ei riipu syömisistä tai juomisista.

Täällä kanssa yksi pisteiden kanssa touhuava.. ja eilinen päivä oli syvältä.. ei olisi ikuna pitänyt ostaa sitä uutta fazerin suklaalevyä (lontoon rae) :saint:
Ja ajatuskin oli vaan että syön yhden palan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Ei se joka viikko kahta kiloa voi tippua :D Mutta ÄLÄ LUOVUTA NAINEN! Miks teillä on ees munkkeja? :whistle: heitä roskiin =) Salaattia vaan syöt ja kanaa kaverina niin ei mee joka aterialla pisteitä niin huimasti ja masu tulee niistäkin täyteen, varma tieto :p Kyl se siitä :)

Lapset söi jo ne munkit, niin eivät koko päivää ole kiusauksena tuossa =)

Miksei toisella viikolla tule sitä kivaa päiväkirjaa johon pisteet voi merkata? mihin te merkitsette ruokanne ja pisteenne??

Mie olin haaveillut toisesta viikosta -2kg =) mutta voi jäädä haaveeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kanssa yksi pisteiden kanssa touhuava.. ja eilinen päivä oli syvältä.. ei olisi ikuna pitänyt ostaa sitä uutta fazerin suklaalevyä (lontoon rae) :saint:
Ja ajatuskin oli vaan että syön yhden palan :saint:

Mie aina syötän lapsille loput kaikesta "luvattomasta" en edes usko, että kaapissa mikään salmiakkisuklaa yms. säilyisi....

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Miksei toisella viikolla tule sitä kivaa päiväkirjaa johon pisteet voi merkata? mihin te merkitsette ruokanne ja pisteenne??

Ei tullu päiväkirjaa? kyl se pitäis tulla joka viikko :o Niin juu ja välillä tulee hiljasempia viikkoja ja sit taas välillä saattaa tulla taas viikko jollon paino onkin taas pudonnu reilun kilon, mutta tulee niitäkin viikkoja monta kun putoaa "vaan" 100g tai ei mitään. Odottele vaan sitä viikkoa kun taas lähtee vähän enempi :)

Ei tullu päiväkirjaa? kyl se pitäis tulla joka viikko :o

Siis sellainen samanlainen erillinen lappu?? Ohjaaja on varmaan sekoillut sitten, kun minulla ei ole sellaista ja sekin on vähän vaikuttanut, vaikka osaan tietty tavallisellekin paperille kirjoittaa ne =)

Mie aina syötän lapsille loput kaikesta "luvattomasta" en edes usko, että kaapissa mikään salmiakkisuklaa yms. säilyisi....

Tästä eteenpäin en kyllä osta ainuttakaan suklaata enää kotiin, mutta tuo vaan oli niin hyvää :p

Mutta tsemppiä sinulle ja kyllä se paino laskee ;)
Aikaisemmin omalla laskemisella sain noin kilon per viikko alas ja jos junnas paikoillaan niin kyllä se oli turhauttavaa, mutta tsemppiä vaan siihen..

Yhteistyössä