Vähän herkällä päällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aku parka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aku parka

Vieras
lueskelin äsken vanhaa akkaria ja alkoi itkettämään Akun puolesta kun sillä on aina niin huono tuuri! Onneks mun mies ei oo kotona.. Se pitäis lopullisesti pimahtaneena! :)

Muistatteko sen finnairin mainoksen "illaksi kotiin", kun se poron vasa juoksee metsässä ja etsii laumaansa ja sudet ulvoo ja niin on jännää... No siinä kohdassa kun se vasa löytää perheensä, niin mä alan pillittämään ;D ;D

No, arvatkaas mikä sai minut itkemään tässä eräänä päivänä! :D Näin videon ja kuulin ensimmäisen kerran Linking Parkin "What I've done?" biisin. Mä vaan pillitin! Huh huh... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jusups:
Sää oot ilimiselevästi rakaana, nääs. :)))))))

Vielä en ole raskaustestiä tehnyt mutta epäilen vahvasti olevani raskaana, toivottavasti ainakin! :) Hauska lukea miten hassuista asioista voi liikuttua. Kaverini kertoi liikuttuneensa Soneran mainoksesta missä äiti ei ehdi lapsen kevät juhliin ja kuuntelee lapsensa esityksen puhelimessa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hih..:
Muistatteko sen finnairin mainoksen "illaksi kotiin", kun se poron vasa juoksee metsässä ja etsii laumaansa ja sudet ulvoo ja niin on jännää... No siinä kohdassa kun se vasa löytää perheensä, niin mä alan pillittämään ;D ;D

Joo, se on ihan paras mainos!! :)

Itse liikutuin tänä aamuna Selänteen Stanley Cup mestaruudesta, kahdesti! Aamu-tv näytti sitä samaa pätkää useamman kerran, ja molemmilla näkemilläni kerroilla itku tuli. Eilen/toissapäivänä itkin yhdelle adoptiota käsittelevälle dokusoapille, jossa amerikkalainen pariskunta haki pienen tytön Romaniasta. Itkusta ei meinannut tulla loppua, kun raukka oli niin surkea kun joutui jättämään tutut ihmiset ja kotiseudun!

Yhteistyössä