Vähän erilainen GALLUP! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Selailin tuossa justiinsa uuden kodin kuvalehden ja siellä oli lopussa joku lukijain kirjoituskilpailu sisarussuhteista. Jotenkin minulle tuli mieleen lähinnä teiniaika ja jotenki tuli mieleen siskon poikaystävä, joka taisi kerran yrittää lähennellä minua. Lääppi minun paljasta jalkaa kun olin paitasillani meidän kerrossängyssä nukkumaan menossa. Sisko tuli huoneeseen ja se poikaystävä säpsähti ja meni kauemmas. Sisko ei huomannu mitään.

Tästä tulikin mieleeni kysymys:
Mitä muistat siskojesi/veljiesi poikaystävistä/tyttöystävistä?

Joo, vähän urpo gallup, mutta mulla alko nyt pyöriä päässä muistoja siskojen poikaystävistä... DINGADONG!

jaaa...a
veljen ex kihlattu oli ihan hirveeeeeen mukavakivaihana, mutta veikka oli niin urpo että päästi sen kultakimpaleen menemään, nykyisen kanssa meni vähän pidempään että meistä tuli kauhean läheisiä ja aluksi olinkin tosi "mustis", mutta nykyään olen ehdottoman sitä mieltä että parempaa vaimoa ei voi veikka saada.
toisen veikan tyttöystävien kanssa olen kavereita, mutta se veikka onkin sellainen naistennaurattaja että tuskin kauheen nopeesti vakiintuu
pikkuveikalla ei oo ollu ku yks tyttöystävä ja se on ihan ok.

Mulla ei oo sisaruksii, mut kaverista muistan, kun se ja isosiskonsa TAPPELI yhestä äijästä (isosiskon entinen/nykyinen poikaystävä) ihan kaameesti!

Ja äijä tais käyttää kumpaakin tai jotain... :x :/ :snotty:

Veljen yks tyttöystävä on jääny pysyvästi mieleen mulle kun se kerran toi mulle ja siskolle ja itselleen ja veljelle jättistuutit, mikä oli niiin harvinainen herkku meillä sillon :D eli se oli ihan huippukiva :)

mä olin melko pieni sillon kun isoveli asui vielä kotona ja muistan että sillä oli tyttöystävä joka oli töissä uimahallissa.

siskolla on ollu sama mies iät ja ajat, joten siitä on aika paljonkin muistoja. :D

pikkuveljen eka tyttökaveri on mun parhaita ystäviä nykyään vaikka eivät enää yhdessä olekkaan. seuraavakin oli ihan jees, mut eivät olleet kauaa yhdessä... nykynen on sitten mitä on, ei ole vielä tuonut näytille mut tiedän kyllä tapauksen kun käytiin samaan aikaan yläastetta :/

Pikkuveljen kaksi tyttöystävää (molemmat nyt jo siis exiä ), jotka hän on meille esitellyt, niin ovat olleet AIVAN IHANIA...
h055.gif

Siskon poikaystävistä muistan jotain juttuja, joita kertoi (itse en silloin vielä seurustellut) ... Oikein HAUSKOJA muistoja muutenkin...
a010.gif

Mulla on vaan yks sisko ja senkin oon tuntenu vasta tän vuosituhannen alun, poikaystävistä ei ole kuin pientä hajua... Yksi oli söpö ja kiva rokkipoika, venähtäny tukka ja niittirannekkeet yms. Toinen oli tylsempi, vähän sellanen kiiltokuvapoika... Lyhyt siisti tukka, hyvä kroppa, kiva hymy ja blaablaa. Tällä hetkellä ei taida olla ketään...

Veljistä ei oo sen suurempaa hajua, ei oo tainneet nuoremmat edes seurustella, ainakaan niin vakavasti että tietäisin :whistle: Vanhimmalla veljellä on avokki, ja kun hän oli vielä tyttöystäväasteella, muistan kuulleeni juttuja tytön vanhempien tiukkapipoisuudesta. Siis että ajeltiin ympäri kyliä hakemassa tyttöä kun oli epäilys että juo kaljaa formuloita katsoessa. Tyttö oli silloin 18 :| Nykyään vanhemmat kyllä vaikuttaa mukavilta, veljen avokki ainakin sitä on :)

siskon entinen nauro ku koulutyttö! :laugh: armoton kikakikakikatus :) muuten oli ujo poika, joka myöhemmin on alkoholistoitunu. siskon nykyinen on tosi kiva ja rauhallinen absolutisti :)

velipuolen tyttöystävistä jäi mieleen se kun kerran tulin kotiin ( ja vanhemmat oli muuttanu kesäks ties minne ) nii oli ilmestyny uus kenkäpari eteiseen. veli tuli sitten krapuloissa pyytämään tupakkaa ja kysyin sitte että "kenenkäs kengät tuossa oli, vink vink" nii veljelle tuli semmonen oikein nolo, puoli itkunen hätääntyny ilme "emmä tiiä! tosi ruma ja lihava" ... ne seurusteli sitten aika kauan, oli ihan mukava tyyppi. nykyinen on tosi kiva ja ihana :)

siskopuolen exxä oli niin perseestä revitty että ei oo toista, mut nykyinen on just mahtava.

Yhteistyössä