Vähän ärsyttää, ei paljon, mut pikkasen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Me päästiin miehen kanssa mun kaverin lapsen kummeiksi. (Ristiäiset oli kesäkuussa ). Kun tyttö syntyi, kysyin, voidaanko tulla katsomaan sitä sairaalaan. Mun kaveri sanoi, että voidaan. Samana iltana kaveri kuitenkin lähetti viestin, että sinne sairaalaan ei saakaan tulla muuta kuin isovanhemmat. No, ei sit tietenkään menty sinne. Myöhemmin kun katsoin vauvasta tehtyä valokuvakansiota, siellä luki iso liuta niiden ihmisten nimiä, jotka olivat käyneet katsomassa vauvaa sairaalassa. Eli se, että sinne pääsee vain isovanhemmat oli valetta. Sit ku ristiäiset lähestyi, niin kysyin kaverilta ristiäislahjatoivetta. Meilä pyydettiin valokuvakehystä ja sen mä sit ostinkin. Kysyin sit, kertooko ne vauvan nimen vai laitetaanko lahjan mukaan kaiverruslahjakortti, että ne voi sit ite kaivertaa sen myöhemmin. Nimeä ei kerrottu, ei kuulemma kenellekään. Myöhemmin sain selville, että eräälle toiselle kummille oli etunimi kerrottu, koska kummilusikassa oli kaiverrukset valmiina, kun vauva sen sai ristiäispäivänä. Jotenkin vaan ärsyttää tollanen valehtelu... :/

no tohon sairaala-asiaan vaan että meilläki on sairaalassa sääntö että vaan isät,sisarukset ja isovanhemmat sais käydä,mutta osa kun tulee pyytämättä :/ niinku tuossaki tapauksessa varmaan käyny,eli sä olet kysyny saako tulla,ja äiti vastannu niinku asia on,eli ei saa,mutta osa ei kysy vaan tulee vaan :(

Yhteistyössä