Vähäks naurattaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NauravaMuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NauravaMuuli

Jäsen
18.07.2010
225
0
16


http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/koeajossa_ollut_audi_karkasi_nuorten_kasista/?ref=tf_iOKboksi_p1

|O |O - Auto kaatoi omenapuun, ja nyt siellä kerätään satoa, Järvelä naureskelee. |O |O
 

Yhteistyössä