Vähähiilarisesta ruokavaliosta kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

abcdefghijk1

Aktiivinen jäsen
12.09.2009
6 136
0
36
- Mitä kaikkea muuta pitäisi välttää kuin leipää, makaroonia, perunaa ja riisiä?
- Mitä aamiaseksi? Jos kerran leipääkään ei saa syödä?
- Saako esim. maitotuotteita käyttää normaalisti?
- Olisiko jotain nettisivua mistä saisi tietoa ko. dieetistä?

Hedelmiä ei voi juurikaan syödä. Aamupalaks mä syön esim turkkilaista jugurttia ja marjoja tai sitten vaikka munakkaan. Maitotuotteita ei kannata ihan niin paljon käyttää, ja ne pitäis olla täysrasvaisia.

Mitä sitten teetkin, ota selvää ennekuin suinpäin hyppäät toteutukseen. Varmaan olis helpointa valita suunta (zone, atkins) ja lähteä toteuttamaan sitä tarkasti. Osta kirja ja lue se :D

Itse en ole mitään suuntaa seurannut koskaan mutta olen tietoinen mitä ne pitävät sisällään. Meillä aamiaista ei syödä kuin viikonloppuisin, silloin tehdään semmoisia "munapaakkuja" eli silikonivuokaan pekonisiivu reunoille, sisälle tomaatin siivuja, sipulia, juustoa ja vatkattua munaa päälle jonka jälkeen uuniin. Tai sitten munakasta, pekonia ja munia. Munia menee paljon ja alkuun meni paljon kaikenlaisia leipäkkeitä kun kuvitteli että semmosiakin tarvitsee.

Maitotuotteista sen verran että riippuu ihan omasta hiilarirajasta minkä itsellesi asetat. Maidossa on ihan kohtuupaljon hiilareita, kypsytetyssä juustossa ei lainkaan.

Yhteistyössä