Värkki ihan kuumana kokoajan :(

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Oon jo kaksi kertaa tänään masturboinut ja aina vaan tykyttää alapäätä. Onko teillä muilla koskaan sellaista, että tekee mieli vaikka 10 kertaa päivässä, mutta alkaa jo värkki puutumaan, silti tekis mieli lisää orgasmeja :D
 
miih
Eikö olis helpompaa vaan kävellä lähibaariin ja hakea sieltä Rane, Maukka ja Jussi apuun.
Miksi nähdä moinen vaiva jos itsekin saa orgasmeja? :eek:

Mulla sama ongelma, panettaa koko ajan. Illalla ajattelin että suihkussa masturboin kunnolla, saan siellä helposti perätysten vaikka 20 orgasmia. Omin käsin tuntuu paremmalta mutta saan hitaammin. Jospa kunnon multiorgasmit poistas tän panetuksen. Itekin oon jo kahdesti masturboinut tänään ja nyt taas tekee ihan hulluna mieli. Ja siis mun ei tee mieli panna, vaan masturboida. Ovulaation aika taitaa olla..
 
"Vieras"
Muitakin "ongelman" parissa. :D Mukavaa kun saa sormettaa värkkiään kunnolla kun halut ei lopu, vielä kun olis omaa rauhaa mieheltä :D

Miksi nähdä moinen vaiva jos itsekin saa orgasmeja? :eek:

Mulla sama ongelma, panettaa koko ajan. Illalla ajattelin että suihkussa masturboin kunnolla, saan siellä helposti perätysten vaikka 20 orgasmia. Omin käsin tuntuu paremmalta mutta saan hitaammin. Jospa kunnon multiorgasmit poistas tän panetuksen. Itekin oon jo kahdesti masturboinut tänään ja nyt taas tekee ihan hulluna mieli. Ja siis mun ei tee mieli panna, vaan masturboida. Ovulaation aika taitaa olla..
 
[QUOTE="vieras";27899766]No johan sinusta on tullut seksin, ja miesten seksitaitojen asiantuntija. Mitäs ensi viikolla, oletko taas aseksuaali? Vai käännytkö lesboksi?[/QUOTE]

Minkäs sille mahtaa jos sattuu olemaan luonnonlahjakkuus :)
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Oli tässä pariviikkoa sitten tuommonen kun mikää ei riitä, imin miehen kuiviin ku olin koko ajan kimpussa ja vailla, mutta kivaa oli ;) Vaikka meil on kyl aina ku nähään niin vähintään kerran päivässä, mutta yleensä 2-3 kertaa vuorokaudessa...
 
delfiinisauva
Masturbointihan on parempaa kuin ns. oikea seksi, saa ite päättää tahdin ja orkun tullessa veivata dildolla sopivasti että orkku tulee just sillä hetkellä kun toivoo :)
 
"mistä"
Mistä tuollaisia naisia löytää???
Itsehän haluaisin min parikertaa päivässä ;)
Eikös sitä voi myös miehen seurassa tehdä? Takuuvarmasti ne (me) repisivät kalsarinsa kiihkosta :D
 
Masturbointihan on parempaa kuin ns. oikea seksi, saa ite päättää tahdin ja orkun tullessa veivata dildolla sopivasti että orkku tulee just sillä hetkellä kun toivoo :)
Samaa mieltä. Voi tehdä just niin kun ite haluaa. Juu voihan miestäkin neuvoa jne. mutta kuulostaspa typerältä koko ajan hokea että millä tahdilla ja mistä kohti jne. Ite nautin sitäpaitsi sormesta enempi kun kyrvästä, eli miehen vehe on ihan "turha". Että typerää se on sanoa miestä taidottomaksi. Jos ite vaan tietää ittensä ja tarpeensa paremmin..
 

Yhteistyössä