Värikäs Pipsa osti asunnon!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Näin tänään miten Pipsa ja sen mies tuli ulos asunnonvälitystoimistosta Porissa, ja ne näytti tosi tyytyväiseltä! Ja hetkeä myöhemmin joku ihminen toimistosta kävi ottamassa yhden asunnon mainoksen pois ikkunasta. Nyt ne siis osti sen!
 
Mä aina mietin, et jos pipsa olis joku tavis normi muija, joka pitää blogia, niin seurattasko sitä näin tarkkaan, ihan irl-elämässäkin stalkattais?:O Oletteko te bloggaajat saaneet stalkkaajia peräänne? Vai onko nyt kysymys siittä pipsan lihavuudesta, ja että hän on sinut itsensä kanssa ja kehtaa vielä pitää blogia? Joitain se nähtävästi harmittaa ja aikaslaillakin?:xmas:
 
"hmmm"
Mä aina mietin, et jos pipsa olis joku tavis normi muija, joka pitää blogia, niin seurattasko sitä näin tarkkaan, ihan irl-elämässäkin stalkattais?:O Oletteko te bloggaajat saaneet stalkkaajia peräänne? Vai onko nyt kysymys siittä pipsan lihavuudesta, ja että hän on sinut itsensä kanssa ja kehtaa vielä pitää blogia? Joitain se nähtävästi harmittaa ja aikaslaillakin?:xmas:
Eiköhän se ole oikeasti niin että Pipsa itse aloittaa näitä ketjuja saadakseen blogilleen lukijoita. En jaksa uskoa että ketään kiinnostaisi stalkata toista blogin perusteella..
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
vieraa
Minäkään en ole Pipsan blogiin tutustunut, mutta olen kuullut (kiitos tämän palstan), että he saivat kielteisen(?) lainapäätöksen pankista....

pipsalla täytyy kyllä olla joku sairas stalkkeri tai sitten hän tehtailee näitä aloituksia itse. Minä saan enemmän infoa jonkun tuntemattoman Pipsan elämästä viikottain kuin seiskan lööppijulkkiksen elämästä kuukaudessa...
 
pipsan blogista
http://varikaspipsa.blogspot.fi/2012/12/se-on-meidan-meidan-lovelovelovelove.html eli kyllä ne vaan on ostaneet sen asunnon. tämän asunnon luultavasti: http://www.jokakoti.fi/kohde/726fc
 
"harmaa"
[QUOTE="a.p";27627099]... en vaan tajua, miten siivoojalla voi olla varaa niin kalliiseen asuntoon...[/QUOTE]

Niin että siivooja ei voisi omistaa mitään kun on siivooja?? Vai oliko tässä harmituksen pointti kun värikäs Pipsa ei olekkaan sossubummi
 

Yhteistyössä