Värikäs Pipsa osti asunnon!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko tietoo kumpi se on rivitalo vai ok-talo? Mut eikös ok-taloissa yleensä jo ole se takka joten kallistun itse rivitalon puoleen vaikka harvoin olen sellaisissa nähnyt takkaa.
 
En ymmärrä kuinka ihmisiä voi kiinnostaa toisten elämä näinkin paljon. Se on pirun pelottavaa.
Entäpäs, jos tämmöinen sattuisi teidän omalle kohdallenne; teidän elämää levitetään joka ikisellä palstalla ja kaikki varmasti kerrotaan eteenpäin. Toki ko. hlö on itse kirjoittanut blogiaan, mutta silti on se vain pelottavaa tämä ihmisten stalkkaaminen.
 
Koukussa
Porissa on aika laaja hintaskaala noissa asunnoissa. Pihlava, Mäntyluotosuunnalla saa hienoksi rempatun kolmion johonkin 30 000 ekuun ja keskustassa maksavat lähes kymmenkertaisesti. Miksei 2 aikuista ihmistä voi saada lainaa kun ovat edellisen lainansa jo lähes maksaneet? Ei siinä miljönääri tarvitse olla. Sitä paitsi, ovat ainakin meikäläisen mielestä suht vaatimattomasti sisustaneet, kertoo hieman säästäväisestä luonteestakin.
Olen koukuttunut Pipsaan vasta nyt joulunpyhinä ja tuijottanut aluksi eivoillatotta -asenteella tuota merkillistä ihmistä, nyt jo odotan että mitähän se nyt on keksinyt. Pipsan muotiesittelyt saavat minut aina hymyilemään, ne elefanttimaiset pyörähdykset ovat niin sydäntälämmittäviä että... on se rohkea tyttö, oli lääkityksellä tai ei (ihan oikeasti pistää joskus miettimään että mikä ihme sen saa olemaan noin a u k i). Paras kamuni on mies ja kyllä täytyypi sanoa että siitäkin löytyy noita piirteitä, tuollaista lapsenomaista mutkattomuutta kuin Pipsassakin. Pipsa on myös kuin ilmetty entinen luokkatoverini, lähes identtinen kaksoissisko jopa juttuineen, tosin tänä päivänä luokkakamu on jo hiukan varttuneempi tapaus kuten allekirjoittanutkin. Tuo hienoinen jankuttaminen, kohdistaminen "sanos ny" yksittäiseen lukijaan, kielelliset sekoilut... niin ihmismäistä :) Go Pipsa go!
Niin ja onnea uuteenkin kotiin.
 

Yhteistyössä