Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko tutustunut Feelmaxiin? Niillä on tukevampi kenkäkin, nimeltään Kuuva. Sehän ei tietysti hinnaltaan yllä noiden vaelluskenkien sarjaan, mutta mielenkiintoinen jalkine kuitenkin. Minulla on Kuuvat, en vain ole niitä vielä päässyt kunnolla kokeilemaan viime kesäisen tapaturman jälkeen, toinen nilkka ei vielä anna myöten pukea piukeaa kenkää jalkaan. Olen lueskellut kengästä, voisi soveltua vaellukseenkin mainiosti. Ohuemmilla Feelmaxeilla olen metsässä kulkenut paljon, mutta se kastuu helposti. Tämä Kuuva ei kastu pienistä.
Oliko feelmaxit ne millä ei saanu kävellä asfaltilla?
En sitä kyllä muista, olen minä kävellyt pitkät kaupunkilomat niillä, kyllähän ne ohuimmat kuluvat asvaltilla. Mutta miksi muuten ei "saisi"? Siis olisiko se jalalle huonoksi, saahan sitä kävellä vaiika lasinsiruilla, jos haluaa, muttei välttämättä kannata.=)
Minulla on ollut nuo yhdet ohuet, en muista mallinimeä, nyt pari vuotta, olen käyttänyt niitä enimmäkseen kyllä sisällä työkenkinä, mutta tosiaan kävellyt ainakin pari kolme kaupunkilomaa eikä niissä ole erityisemmin vielä nähtävissä pahempia kulumisia. Huonompi juttu on se kastuminen pienessäkin kosteudessa. Mutta Kuuvat tosiaan kestävät kosteutta, ne eivät ole sievätMuistelin vaan että ne kuluu tosi nopeasti puhki ja tosiaan piti käydä tarkistamassa ja vain pehmeille alustoille ne oli tosiaan tarkoitetut. Noita joskus mietin mutta tuli sitten hylättyä ne tuon kulumisen takia. Jossain palstalla oli pari vuotta sitten enemmänkin juttua tuosta kulumisesta et monet oli pettyny niihin tuon kestävyyden suhteen.
Minulla on ollut nuo yhdet ohuet, en muista mallinimeä, nyt pari vuotta, olen käyttänyt niitä enimmäkseen kyllä sisällä työkenkinä, mutta tosiaan kävellyt ainakin pari kolme kaupunkilomaa eikä niissä ole erityisemmin vielä nähtävissä pahempia kulumisia. Huonompi juttu on se kastuminen pienessäkin kosteudessa. Mutta Kuuvat tosiaan kestävät kosteutta, ne eivät ole sievätmillään muotoa... Talvella kokeilin niitä kovalla pakkasella, kunhan en seisoskellut paikallani, ei tullut kylmä, autolla ajaessa olivat vähän tönköt nilkasta, uutuuttaan ehkä. Mutta niillä en tosiaan ole vielä isommin kävellyt.