gemma
Tekee välillä tiukkaa, vaikka on useempikin lapsi puserrettu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kaikilla väljene, meillä käytetään edelleen liukkaria ku ei meinaa sisälle saada..
Tekee välillä tiukkaa, vaikka on useempikin lapsi puserrettu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kaikilla väljene, meillä käytetään edelleen liukkaria ku ei meinaa sisälle saada..
Alkuperäinen kirjoittaja martti:Olin viikonloppuna 3 vuotta sitten synnyttäneen 22-vuotiaan yh-mamman kanssa "sillai" pariinkiin otteeseen. Tuo oli ensimmäinen kerta kun olin synnyttäneen naisen kanssa. Itse olen mielestäni varustukseltani keskikokoinen, mutta monet naiset ovat sanoneet isoksi, yksi jättiläiseksi.
Huomioita äiti-ihmisestä:
- kovat halut
- löysät rinnat
- kiihottui rintojen imemisestä!!!
- läskiä vyötäröllä, vaikka oli muuten hoikka
- ihan älyttömän märkä, alkkareita myöten
- ei saanut orgasmia kovasta kiihottumisesta huolimatta
- V-Ä-L-J-Ä!!!!
En voinut uskoa, että joku voi olla niin väljä!!! Oli vähän noloa kysyä, että "onko se siellä?" Siis tuo märkyys ja väljyys teki sen, ettei kumin kanssa ollut juuri ollenkaan tuntoa. Monestihan vehjettä pitää ujutella hiljalleen naisen sisälle jopa liukkarin kanssa, mutta tämän äiti-ihmisen kanssa kalu lipsahti sisälle kuin tyhjää vaan.
Mua jäi askarruttamaan, että väljistyvätkö kaikki naiset näin paljon, kun heistä tulee äitejä vai oliko tämä vain poikkeus? Nimittäin ei ole kivaa, jos suhteessa seksinautinto lopahtaa jo ensimmäiseen synnytykseen...
Millä mitään voi saada jos munakin hukkuu ja kaveri ei osaa ilmeisesti kieltäänkään käyttää ku suun soittamiseen.Alkuperäinen kirjoittaja v:
Martti hyvä. Tämä sinun nuorikkosi on ollut poikkeus tai sinulla on keskivertoa pienempi.
Minun värkki on ihan yhtä tiukka synnytysten jälkeen kuin ennen niitä. Jos ei saanut orgasmia niin johtui varmaan seksikaverin taidottomuudesta.
En mä ooo lihava, mä oon vaan liian lyhyt!!!Alkuperäinen kirjoittaja Puhutaan asiasta:Kummasti moni akka älähtää heti yhdestä väljyysväitteestä ja mikä onkaan parempi vastaisku kuin piikitellä miestä pienimunaisuudesta. Mulkkuja ja vittuja kuitenkin tosiasiassa on monen kokoisia, siis tosiaan jollain saattaa olla oikeesti väljä toosa. Se on fakta juttu, miksi naisten on niin vaikea hyväksyä se asia?
ai nenääkö se käyttikin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Voi sua Martti mihin nenäs pistit :snotty:
Tottahan tuo.. on täälläkin joku valitellut kun on liian märkä niin ei tunnu missään kummallakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Puhutaan asiasta:Kummasti moni akka älähtää heti yhdestä väljyysväitteestä ja mikä onkaan parempi vastaisku kuin piikitellä miestä pienimunaisuudesta. Mulkkuja ja vittuja kuitenkin tosiasiassa on monen kokoisia, siis tosiaan jollain saattaa olla oikeesti väljä toosa. Se on fakta juttu, miksi naisten on niin vaikea hyväksyä se asia?
Eli sä et kiihotu tarpeeksi. Eikös nuo liukkarit oleensa vaihdevuosien kanssa painiskeleville. Vaihdevuodet jo menneet ja edelleen ei liukkaria tarvitse.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kaikilla väljene, meillä käytetään edelleen liukkaria ku ei meinaa sisälle saada..
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuka haluaa poppareita?
hitto..sipsit loppu just.. mut onneks on jädee kaapis jos jännäks meneeAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuka haluaa poppareita?
ja naisiakin on eri kokoisia ja näköisiä, ihan niin kuin miehiäkin. joillain naisilla vaan jää vyötärölle ylimääräistä raskauksien jälkeen. onhan sitä miehilläkin ylimääräistä vatsan kohdalla, mutta se taas johtuukin yleensä kaljasta tai makkarasta..Alkuperäinen kirjoittaja Puhutaan asiasta:Kummasti moni akka älähtää heti yhdestä väljyysväitteestä ja mikä onkaan parempi vastaisku kuin piikitellä miestä pienimunaisuudesta. Mulkkuja ja vittuja kuitenkin tosiasiassa on monen kokoisia, siis tosiaan jollain saattaa olla oikeesti väljä toosa. Se on fakta juttu, miksi naisten on niin vaikea hyväksyä se asia?
Ja sit on niitä jotka ottaa kaiken kirjaimellisesti |OAlkuperäinen kirjoittaja jadal:ai nenääkö se käyttikin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Voi sua Martti mihin nenäs pistit :snotty:
näin se menee, mulla on muutama noita miehiä ollu ja eikä oo siis suoraan sanottuna tuntunu miltään. mutta tän nykyisen kanssa tuntuu ja paljonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä joskus mietin, että mulla taitaa olla väljä.. kun ei tuntunut joidenkin miesten kanssa miltään. Mutta nyt sinkkuna saanut erinäisiä kokemuksia ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että kyllä toisten kanssa tuntuu. Enkä ole edes huomannut munan koossa niin suuria eroja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä ooo lihava, mä oon vaan liian lyhyt!!!Alkuperäinen kirjoittaja Puhutaan asiasta:Kummasti moni akka älähtää heti yhdestä väljyysväitteestä ja mikä onkaan parempi vastaisku kuin piikitellä miestä pienimunaisuudesta. Mulkkuja ja vittuja kuitenkin tosiasiassa on monen kokoisia, siis tosiaan jollain saattaa olla oikeesti väljä toosa. Se on fakta juttu, miksi naisten on niin vaikea hyväksyä se asia?
Alkuperäinen kirjoittaja sepäs se:Tai kaikkihan me ollaan samanpituisia ..toisilla vaan jalat on syvemmällä perseessä!!