Väljä nainen =(

• Viestiketjun aloittaja martti
  • Ensimmäinen viesti
martti
Olin viikonloppuna 3 vuotta sitten synnyttäneen 22-vuotiaan yh-mamman kanssa "sillai" pariinkiin otteeseen. Tuo oli ensimmäinen kerta kun olin synnyttäneen naisen kanssa. Itse olen mielestäni varustukseltani keskikokoinen, mutta monet naiset ovat sanoneet isoksi, yksi jättiläiseksi.

Huomioita äiti-ihmisestä:
- kovat halut
- löysät rinnat
- kiihottui rintojen imemisestä!!!
- läskiä vyötäröllä, vaikka oli muuten hoikka
- ihan älyttömän märkä, alkkareita myöten
- ei saanut orgasmia kovasta kiihottumisesta huolimatta
- V-Ä-L-J-Ä!!!!

En voinut uskoa, että joku voi olla niin väljä!!! Oli vähän noloa kysyä, että "onko se siellä?" Siis tuo märkyys ja väljyys teki sen, ettei kumin kanssa ollut juuri ollenkaan tuntoa. Monestihan vehjettä pitää ujutella hiljalleen naisen sisälle jopa liukkarin kanssa, mutta tämän äiti-ihmisen kanssa kalu lipsahti sisälle kuin tyhjää vaan.

Mua jäi askarruttamaan, että väljistyvätkö kaikki naiset näin paljon, kun heistä tulee äitejä vai oliko tämä vain poikkeus? Nimittäin ei ole kivaa, jos suhteessa seksinautinto lopahtaa jo ensimmäiseen synnytykseen...

Sä et, Martti, notku täällä tarpeeksi.
Jos olisit vannoutunut palstailija, tietäisit, että kenenkään värkki ei löysty synnyttäessä.
Sen sijaan, koska kyseessä on yh, on se voinut löystyä kun siellä on kaltaisesi miehet uitelleet suorastaan jättiläismäisiä varustuksiaan tuon tuosta.

Jatka palstailua, täältä selviää sulle kyllä pikkuhiljaa tämä ja kaikki muutkin elämän tosiasiat ja ehdottomat faktat.

väljä
Mulla luki jo 18v epikriisissä vagina väljä. Ja synnytin ekani kymmenen vuotta myöhemmin. Toisilla vaan on erilainen rakenne jo syntyessään.
Että mites tämä äitiys havaintoihisi liittyi? PAHVI?????????????????????????????????????????
Ajoin eka kerran volvolla eilen. Ravisti hirveesti jarruttaessa. Miten kaikki volvot voikin olla noin paskoja, vai onko? nim.merk. martti tampio

se
on martti niin, että jos nainen on kovin märkä ( joo ei se aina sellainen oo ) , niin silloin voi alapääkin tuntua hetkellisesti väljemmältä. mutta kyllä sä sen huomaat, kun vähän enemmän tätä asiaa treenaat...

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Ei oo väljiä naisia, on vaan pienimunaisia miehiä :whistle:
Ihan vaan vinkkinä et aika moni nainen tosiaan sanoo miehen kalua isoksi vaikka oikeesti ajattelis ihan toisin :whistle:
Niin ja osa naisista teeskentelee sängyssä nauttivansa rintojen imemisestä, vaikka se saattaisikin ällöttää. :whistle:
Naiset on fiksuja, kun ne saavat miehet kuvittelemaan itsestään liikoja.
Harmi vaan, kun joskus se pudotuskin tulee.

voi martti
Nyt otapa se pikkumunanen kauniiseen käteen. Katso ihan tarkasti ja sano itsellesi: "ÄITI, ne on valehdelleet mulle! Mun iso kaluni onkin pienenpieni." Surullista, mutta totta. Ei ole väljiä naisia, vaan pienimunaisia miehiä. Pahin on sellainen, joka ei osaa edes käyttää vehjettään.

v
:D
Martti hyvä. Tämä sinun nuorikkosi on ollut poikkeus tai sinulla on keskivertoa pienempi.
Minun värkki on ihan yhtä tiukka synnytysten jälkeen kuin ennen niitä. Jos ei saanut orgasmia niin johtui varmaan seksikaverin taidottomuudesta.

!!!
Siis herranjumala!! Kyllä riittää maailmassa epäoikeudenmukaisuutta ja vääryyttä. Että isomunaselle miehelle sattunut väljä nainen!! Kai sä olet johonkin terapiaan jo ilmottautunut?? Hei, tsemppiä nyt kovasti sulle ja jaksuhaleja.

Yhteistyössä