martti
Olin viikonloppuna 3 vuotta sitten synnyttäneen 22-vuotiaan yh-mamman kanssa "sillai" pariinkiin otteeseen. Tuo oli ensimmäinen kerta kun olin synnyttäneen naisen kanssa. Itse olen mielestäni varustukseltani keskikokoinen, mutta monet naiset ovat sanoneet isoksi, yksi jättiläiseksi.
Huomioita äiti-ihmisestä:
- kovat halut
- löysät rinnat
- kiihottui rintojen imemisestä!!!
- läskiä vyötäröllä, vaikka oli muuten hoikka
- ihan älyttömän märkä, alkkareita myöten
- ei saanut orgasmia kovasta kiihottumisesta huolimatta
- V-Ä-L-J-Ä!!!!
En voinut uskoa, että joku voi olla niin väljä!!! Oli vähän noloa kysyä, että "onko se siellä?" Siis tuo märkyys ja väljyys teki sen, ettei kumin kanssa ollut juuri ollenkaan tuntoa. Monestihan vehjettä pitää ujutella hiljalleen naisen sisälle jopa liukkarin kanssa, mutta tämän äiti-ihmisen kanssa kalu lipsahti sisälle kuin tyhjää vaan.
Mua jäi askarruttamaan, että väljistyvätkö kaikki naiset näin paljon, kun heistä tulee äitejä vai oliko tämä vain poikkeus? Nimittäin ei ole kivaa, jos suhteessa seksinautinto lopahtaa jo ensimmäiseen synnytykseen...
Huomioita äiti-ihmisestä:
- kovat halut
- löysät rinnat
- kiihottui rintojen imemisestä!!!
- läskiä vyötäröllä, vaikka oli muuten hoikka
- ihan älyttömän märkä, alkkareita myöten
- ei saanut orgasmia kovasta kiihottumisesta huolimatta
- V-Ä-L-J-Ä!!!!
En voinut uskoa, että joku voi olla niin väljä!!! Oli vähän noloa kysyä, että "onko se siellä?" Siis tuo märkyys ja väljyys teki sen, ettei kumin kanssa ollut juuri ollenkaan tuntoa. Monestihan vehjettä pitää ujutella hiljalleen naisen sisälle jopa liukkarin kanssa, mutta tämän äiti-ihmisen kanssa kalu lipsahti sisälle kuin tyhjää vaan.
Mua jäi askarruttamaan, että väljistyvätkö kaikki naiset näin paljon, kun heistä tulee äitejä vai oliko tämä vain poikkeus? Nimittäin ei ole kivaa, jos suhteessa seksinautinto lopahtaa jo ensimmäiseen synnytykseen...