väliaika (pulla ja kahvia)

Nyt tuntuu siltä että olis tauon paikka!!!! :headwall: :'( :/ :\| :( :headwall: Miehen mielestä ylireakoin aina ja ota hermoon liian pienistä asioista. Mistä sitten saa hermostua? ja minkälaisista asioista pitäisi olla vaan hiljaa?

Laitetaanpas tähän esimerkki pino: Mistä asioista hermostutte yleensä puolisollenne ja onko se mielestäsi oikeutettua? ja onko se oikeutettua puolisonne mielestä? Tuliko tarpeeks sekavasti...?

 
Hermostun, kun talous on pepullaan, ja kun olen väsynyt. Mies on paljon poissa, ja aika tuulihattu. Hermostuminen on mielestäni merkki siitä, että toinen kaipaa vetoapua. Kun vuoroveto toimii, toimii suhdekin. (Ainakin teoriassa...)
 
elli-e
Hermostun siitä jos mies ei kerro minulle asioita, joudun kyselemään ja tenttaamaan. Ihan sama onko kyseessä tunteet tai muut "vaikeat (miehen mielestä?) asiat vai ihan tavalliset arkiset asiat. Olen sitä mieltä että jos ei arkisista asioista keskustella niin on kovin vaikea keskustella sitten niistä tärkeämmistäkään aiheista... Miten se puhuminen voi olla noille miehille niin kovin vaikeata??!?
 

Yhteistyössä