Väkivaltaa(ko), erotaakko vai ei

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän sanoi ensin, että tappaa mut, jos erotaan. Sitten hän sanoi, että aikoo lyödä minua. Sitten oli äkkipikaisen raivoava vääränlaisesta pizzasta. sitten tarttui hiuksiin ja riuhtoi ja sanoi, että tappaa, kunnes hetken päästä ei halunnut tappaa, repi vaatteet yltä. Seurasi ja haki yllättäen takaisin, siitä oli ollut puhelimessa puhetta. Otti hiuksista kiinni toisen kerran ja riuhtoi. Kielsi minua menemästä työhaastatteluun. Raivosi tupakanpoltostani huutamalla. Raivosi, otti hiuksista kiinni ja repi paitani ja rinsikkani päältäni. Petti kahdesti. Huusi päin naamaa, kun olin itsekseen hänen seurassa nurkan takana. Sai raivokohtauksen, kun maistoin käytetyllä kahvilusikalla ruokaa. On sanonut, että hän saa vaan suhteessa harrastaa seksiä muiden kanssa. On sanonut, ettei enää lyö, vaikka ei ole koskaan lyönyt. Puhuu, että voisi mennä terapiaan, mutta töiden takia minulla ei ole vara siihen. Kaikki tämä noin vuoden sisällä. Seksi on fantastista. Eroaisitteko silti? Ei ole kuin äkkipikainen ollut hetken toviin.
 
vierailija
Paljon on tapahtunut suhteessa pahaa yhden vuoden aikana. Itse varmaan lähtisin mahdollisuuksien mukaan. Eikö tuollainen ole aika pelottavaa. Seksiä saa muualtakin. Onkohan miehellä joku huumeongelma tai muita selvittämättömiä asioita itsensä kanssa.
 
vierailija
Aplle. Luin kirjoituksesi ja jos on uhkailua, uhkailua, fyysistä väkivaltaa, uhkailua, fyysistä väkivaltaa, fyysistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaa ja henkistä väkivaltaa, johonka kuuluu myös uhkailu niin miltä se suhteenne sinusta kuulostaa?
Se ei ole toista kunnioittavaa, tasa-arvoista, ei luo turvallisuuden tunnetta eikä osoita rakkautta toista kohtaan.
Hakeudu turvakotiin tai ota yhteyttä perheväkivaltayksikköön. Ja kun lähdet et ota yhteyttä ja kerro missä olet.
Se ei ole rakkautta jos toinen sanelee kaiken vaikka se seksi olisi kuinka hyvää niin tyyppi käyttää sinua vain petauspatjanaan kaikkien muiden kaatojensa lisäksi.
 
vierailija
Aplle. Luin kirjoituksesi ja jos on uhkailua, uhkailua, fyysistä väkivaltaa, uhkailua, fyysistä väkivaltaa, fyysistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaa ja henkistä väkivaltaa, johonka kuuluu myös uhkailu niin miltä se suhteenne sinusta kuulostaa?
Se ei ole toista kunnioittavaa, tasa-arvoista, ei luo turvallisuuden tunnetta eikä osoita rakkautta toista kohtaan.
Hakeudu turvakotiin tai ota yhteyttä perheväkivaltayksikköön. Ja kun lähdet et ota yhteyttä ja kerro missä olet.
Se ei ole rakkautta jos toinen sanelee kaiken vaikka se seksi olisi kuinka hyvää niin tyyppi käyttää sinua vain petauspatjanaan kaikkien muiden kaatojensa lisäksi.
Hyvä kun jaksoit ottaa kantaa. Näistä asioista on rummutettu valtavan paljon julkisuudessa. Yksikin lyönti on liikaa on yleinen motto, ja pitää paikkansa.
 
vierailija
Nytkin mies on jo kolme iltaa ja yötä pitkälle valvottanut minua, kun en saa olla yksin joten roikun hänen mukanaan ja vihaan tällaista elämää valvoskella varsinkin arkena. Tulee ihan joku aikuinen teini mieleen, kun pitää riekkua kaverilla ja pitää minut vielä mukana aina, jos ei ole pettämään menossa, vaikka huomenna on töitä. Ja sitten sinne töihin ei voi mennä, kun tulee jotain kavereita kyselemään kylään, kun saa itse valita työajat tai tekeekö edes. Olemme yhdessä käyneet hänen töissä, kun hän kielsi minulta työhaastattelun.
 

Yhteistyössä