Vähintään joka toinen vastaantuleva äiti

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon näissä aloituksissa ihmetellyt että..

Mistä te tiedätte kuka on äiti?? Jos joku äiti käy yksin kaupassa, mistä te päättellette että hän on äiti? Ajatteletteko te näin vain ylipainoisista? Ajatteletteko te koskaan että myös se jonossa edellä oleva parikymppinen minarissa oleva neiti saattaa olla äiti?

Aika hassua kun mä en koskaan ole törmännyt tuollaiseen mistä sä ap puhut, vaan tunnen todella pajon eri muotoisia ja painoisia äitejä.

vieras
Ihan vaan kommentoin tohon yhteen että jokainen hänen tuntemansa lihava on laiska.
Mä käyn töissä joka päivä,tykseni kävelen 7h päivässä ja ammattini muutenkin fyysisesti erittäin rankka.
Töistä tultuani haen lapseni hoidosta jonka kanssa ollaan ulkona 1h,sitten kotiin laittamaan ruokaa,keräämään kuivat pyykit ja pesemään uutta koneellista,pientä siivousta ja keretään mennään vielä illasta koko perhe lyhyelle kävelylenkille,sitten iltatoimet lapsen kaa ja seuraavana aamuna klo 4.30 kaikki alkaa taas uudestaan.Viikonloppuisin ulkoillaan,kävellään metsässä tai vieraillaan ystävillä ja sukulaisilla ja mä olen lihava,en ehkä sairaalloisen mutta 20kg painoa liikaa ainakin ja mä en koe olevani laiska vaikka en syökkään niinkuin mun pitäisi.
Ja suihkussakin käyn joka päivä,joskus kaksikin jos töissä hikoilee kovin,meikkaan joka aamu,ihan omaksi ilokseni ja aina puhtaat kivat vaatteet,lihava on lihava rumissakin vaatteissa,tää mun motto,ja siksi itse panostan nätteihin vaatteisiin koska,koska se piristää omaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mä oon näissä aloituksissa ihmetellyt että..

Mistä te tiedätte kuka on äiti?? Jos joku äiti käy yksin kaupassa, mistä te päättellette että hän on äiti? Ajatteletteko te näin vain ylipainoisista? Ajatteletteko te koskaan että myös se jonossa edellä oleva parikymppinen minarissa oleva neiti saattaa olla äiti?

Aika hassua kun mä en koskaan ole törmännyt tuollaiseen mistä sä ap puhut, vaan tunnen todella pajon eri muotoisia ja painoisia äitejä.
Näissä tapauksissa siitä, että kakarat huutaa äitiä hyllyjen välissä ja se viimeksi pari viikkoa sitten suihkussa käynyt, kusen polttamissa trikoopöksyissä kärryä työntävä suohirviö huutaa kaupan täydeltä :
"Mä olen täällä saatanan jauhelihahyllyn kohdalla. Tulkaa perkeleen pässit tänne sieltä, tässä ole koko vitun päivää aikaa nuohota keksihyllyn kulmalla. Kohta alkaa salkkaritkin ja meille osteta mitään keksejä kun ne on epäterveellistä paskaa."

Jos se parikymppinen minihameessa kassalla jonottava tyttökin on äiti, niin mitä sitten? Ja jos ei ole, mutta sen tukka valuu aamupalavoileivän verran rasvaa ja hiki haisee vaippaosastolle asti, niin en mä kovin miellellään samaan kassajonoon mene senkään kanssa.

Ero siinä lähinnä on se, että se parikymppinen ei kaiken lisäksi vielä karju ja kiroa niille lapsille, joita sillä ei ole tai ei ainakaan ole mukana.

Eli mun pointti nyt lähinnä on, että ihmettelen ihmisiä jotka ei itsestään tai muista välitä sen vertaa, että kävisivät pesulla.
Ja äitejä usein lähinnä siksi, kun kohdalle on osunut monia, jotka on ennen lapsia olleet ihan oikeita ihmisiä, eikä niitä suohirviöitä.

mie oon kyllä aika pötikkä, ja taisinpa eilen käyä lähikaupassa tukka (seksin jäljiltä) pystyssä ja kamaalat feikkicrocsit jalassa..
niin ja kirjastossa vielä ärähdinkin esikoiselleni.. :eek:

ou nou, mie oon lähiöäiti.

meah:Näissä tapauksissa siitä, että kakarat huutaa äitiä hyllyjen välissä ja se viimeksi pari viikkoa sitten suihkussa käynyt, kusen polttamissa trikoopöksyissä kärryä työntävä suohirviö huutaa kaupan täydeltä :
"Mä olen täällä saatanan jauhelihahyllyn kohdalla. Tulkaa perkeleen pässit tänne sieltä, tässä ole koko vitun päivää aikaa nuohota keksihyllyn kulmalla. Kohta alkaa salkkaritkin ja meille osteta mitään keksejä kun ne on epäterveellistä paskaa."

Jos se parikymppinen minihameessa kassalla jonottava tyttökin on äiti, niin mitä sitten? Ja jos ei ole, mutta sen tukka valuu aamupalavoileivän verran rasvaa ja hiki haisee vaippaosastolle asti, niin en mä kovin miellellään samaan kassajonoon mene senkään kanssa.

:LOL: :LOL: :LOL: putosin...

niin se vaan on
Ajattele että vielä 10v sitten olin malli? Viimeiset 6vuotta elämästäni on ollut taistelua vaikean sairauden kanssa, 2 sairaan lapsen kanssa pärjäämistä. Olen hemmetin pahoillani etten jaksa aina tälläytyä kun lähden ovesta ulos. Kukaan ei ole hautaan asti nuori ja nätti.

Alkuperäinen kirjoittaja niin se vaan on:
Ajattele että vielä 10v sitten olin malli? Viimeiset 6vuotta elämästäni on ollut taistelua vaikean sairauden kanssa, 2 sairaan lapsen kanssa pärjäämistä. Olen hemmetin pahoillani etten jaksa aina tälläytyä kun lähden ovesta ulos. Kukaan ei ole hautaan asti nuori ja nätti.
En tiedä kenelle tämä oli tarkoitettu vai meille kaikille, mutta olen pahoillani puolestasi.

Ja lainaan tähän vielä aikaisempaa itseäni:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Jos äiti on normaali ja lapset jotakuinkin normaaleja, niin en mä näe äitiyttä oikeutuksena sille, että ihminen muuttuu suohirviöksi.
"normaali" on ehkä hiukan rasistinen sana tähän yhteyteen, mutta sillä ainakin mun tarkoitus oli sulkea pois ne täysin koliikkivauvan/oman sairauden/täydellisen masennuksen tms. piinamat ihmiset. Silloin on ymmärrettävää, että jos edes kykenee kauppaan, niin on voinut vahingossa unohtua laittaa suihketta kainaloon.

tuike
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos luet uudestaan ensimmäisen kirjoitukseni, huomaat varmaan etten mä marmata tai sano että mua häiritsis henkilökohtaisesti niin että haluaisin muuttaa. Aloitus on ihmettelyä ja sen tarkoitus on herättää keskustelua aiheesta. Jospa minullekin selviäisi MIKSI toiset päästää itsensä sellaiseksi. Miksei tällaiset ihmiset pidä itsestään huolta?
Vaikea sanoa kun vieraat ihmiset eivät ole eläneet kärpäsenä heidän katossaan. Mistä sitä voi tietää, millaista elämä on heidän seiniensä sisäpuolella? Kulisseja on niin kamalan helppo pitää pystyssä. Esimerkki elävästä elämästä: Siskoni laihdutti reilun 10 kiloa omasta halustaan ja piristyi ja ilostui silmissä. Siinä vaiheessa narsistisen miehen sairaalloinen mustasukkaisuus iski oikein kunnolla päälle ja eipä menny aikaakaan kun sisko lihoi 20 kiloa, ne kauniit uudet vaatteet jäi kaappiin, koska mies piti niitä huoran vaatteina ja tilalle tuli ne vanhat colleget ja kuluneet farkut. uudet meikitkin jäi käyttämättä kun miehen vaimo ei venäläisen huoran näköisenä kulje. Suihkussa käynnistäkin syntyi sota: ketä ihmettä varten siskoni peseytyi JOKA PÄIVÄ??? Hän oli minun SISKONI, enkä minä tiennyt millaista hänen elämänsä oikeasti oli ennenkuin tappouhkauksen (ja poliisien) jälkeen siskoni erosi.

Yhteenvetona voisin vain sanoa, että hyvä on tosiaan ihmetellä ja päivitellä, kun ei tosiaankaan voi tietää mitä siellä on taustalla!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
on täällä lähiössä ainakin vahvasti ylipainoinen. Lisäksi useimmiten hiukset on pesemättömät ja sekaisin, siis ihan kun ei olis peiliin vilkaissutkaan koko päivänä. Kaiken lisäksi monet heistä vielä herättävät huomiota tiuskimalla ja huutamalla lapsilleen. Uskomatonta miten paljon näitä naisia on! Kyllä mäkin menen kauppaan lapsen kanssa ja ilman meikkiä, joskus jopa kotiolovaatteissa, mutta en sentään likasena ja tukka pystyssä mene huutamaan sinne. Te nyt varmaan suututte, mutta onko sellasella ihmisellä mukavaa joka näyttää luotaan työntävältä vaikka pienellä panoksella olis jo paljon miellyttävämpi olemukseltaan?
Rähjäiset nappiverskat ja crocksit jalassa ja naama pöhöttyneenä kiljutaan lapsille. On kyllä uskomatonta, millaista porukkaa nämä yhteiskunnan elätit ovat.
Mutta sä asut ilmeisesti itsekin lähiössä oletko sinäkin sitten yhteiskunnan elätti kenties laiha (kun ei oo varaa ostaa ruokaa)m vaaleaksi blondattu hamppuinen tukka.......... ja asut sit ilmeisesti aika kurjassa lähiössä kun en oo täällä huomannut missään lähiössä tuollaista.

vieras
Voi,mun ystävä sopii tuohon ap:n kuvaukseen,kun viimeksi tavattiin kaupassa.Järkytyin aluksi,mutta kun kuulin että miehensä oli kuollut kuukausi takaperin ja ystävä jäi yksin neljän pienen kanssa.. :(:(

vieras
Voi,mun ystävä sopii tuohon ap:n kuvaukseen,kun viimeksi tavattiin kaupassa.Järkytyin aluksi,mutta kun kuulin että miehensä oli kuollut kuukausi takaperin ja ystävä jäi yksin neljän pienen kanssa.. :(:(
Tässä kohtaa on ymmärrettävää ettei jaksa pitää itsestään huolta, mutta mikä on niiden muiden satojentuhansien syy?

en ole lihava vai voiko 45kg ihminen olla lihava? (syön kyllä herkkuja just silloin ku tekee mieli, suklaata kuluu melkein joka ilta, ja tavallista limppaa, pulliakin menee suht usein, lisäksi syön ihan normaalisti samoihin aikoihin kuin 4v muksuni eli aika usein, että en voi sanoa syöväni terveellisesti,mutta ei tuo paino nouse silti!mitään liikuntaa en harrasta,mitä nyt jos tarvitsee asioita hoitaa tai leikkipuistoon lähteä, muuten en.). että repikää siitä.

ja siksi toisekseen jokainen joka on joskus lapsen saanut on yhteiskunnan elätti ollut! ellei ole vastasyntynyttä hoitoon vienyt soraan laitokselta!

bmi22
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
[

Samaan olen itsekin kiinnittänyt huomiota, erityisesti naiset ovat reilusti ylipainoisia. Ja onhan siihen asiaan kiinnitetty huomiota jo valtion tasollakin. Muistaakseni se ylipainoisuuden kriteeri on joka toisen kohdalla jo ylittynyt.
Surullista, todella surullista, että ei viitsitä pitää itsestä huolta.
Jännä juttu, sillä nimen omaan tutkimusten mukaan suomalaisista miehistä löytyy huomattavan paljon enemmän ylipainoisia kuin suomalaisista naisista. Tää on vaan taas sitä sarjaa, että nainen on naiselle susi jne...:headwall:

Tässäkin ketjussa te vittuilette, piruilette, nälvitte ja ivaatte ylipainoisia. Kukaan teistä ei ole AIDOSTI huolissaan kenenkään ylipainoisen terveydestä....ja olishan se hiton ikävää, jos kaikki ylipainoiset laihduttaisivat: ketä te sitten haukkuisitte ja ivaisitte??!!

me
ja muuten, prosentit lihavuudessa suomessa menevät miesten "hyväksi".

miehistä yli 60% on lihavia
naisista yli 40% on lihavia.

eli todennäköisemmin kaupassa vastaan tulee ylipainoinen mies..

ap:lla on kyllä hyvä pointti..

vieras
Mitä sillä on väliä, minkä näköinen on?

On helve.tin vaikea olla nainen. Jos on luonnonkaunis, on tyhmä blondi ja saa halveksuntaa osakseen.

Jos ei välitä miltä näyttää, saa taas pas.kaa niskaansa.

Nainen ei voi koskaan voittaa. Aina saa paskaa niskaan. Samoin kuin äiti. Teet niin tai näin, ole se pahis noita. Joita ennen roviolla poltettin. Tämä ketju on taas yksi rovio.

Yhteistyössä