Vähän paha mieli

Hoidossa nyt puhuttu että pojassa on jotain vikaa, siis että ei käyttäydy kuin ikäisensä, ja tuo puhe kun on huonoo, epäselvää, kirjaimia valtavasti mitkä menee sekasin tai ei vaan äänny.
Poika on 5v. :(
Hiljanen, arka, pois vetäytyvä, ei leikkis muiden kanssa, ennemmin yksin, seurailija ja todella herkkä.
Ei myöskään koskaan sano vastaan missään asiassa, aina tekee ja toimii miten sanotaan.
Näin hoidossa kerrotaan.

Kotona ihan toista maata, aina äänessä, vilkas, ei jaksa keskittyä, meuhkaa ja riekkuu minkä kerkiää.
Kotona todellakin pistää vastaan ja huutaa niin että naapuriin kuuluu. :whistle:

Mutta eikö meitä ole erilaisia, onko aina jotain vikaa jos ei käyttäydy niin kuin muut. :/
Kai ne asiansa tietää mutta mulle tuli jotenkin paha mieli :(
 
ei todellakaan ole vikaa mun pikkuveli on aivan samaa maata fiksu ku mikä mutta ujo ja vasta nyt 10vee puhuu selvästi. kotona todellakin erilainen..nykyään tahdotaan takoa kaikki samaan muottiin et jos poika ei riehu se on pöpi niinkö?? älä huolestu poikas on aivan ihana oma yksilönsä joka tarvitsee enemmän aikaa. :heart:
Koodi:
 
NuoriAikuinen
Tässä tapauksessa mä sanoisin että tunnet kyllä itse poikasi, joten voit jättää hoitotätien kommentit omaan arvoonsa. Ei ne hoitotäditkään aina oikeassa ole, heitäkin on moneen lähtöön. :hug:
 
Nykyään on tosiaan "trendi", että lapsien pitäisi kuulua tiettyyn muottiin ollakseen normaaleja. Aina löytyy vikaa kun oikein ruvetaan syynäämään. Meillä taas on neiti viisi vuotta -vilkas, aina äänessä, puhuu selkeästi, muttei ole koskaan hiljaa, ylisosiaalinen, koko ajan liikkeessä jne.

Päiväkodista oisivat laittaneet adhd testeihin. Lääkäri ei suostunut. Et meillä näin päin. Voimia teille! :hug:

Ps. äideillehän nämä syytökset ovat aina kaikista raskaimpia.
 

Yhteistyössä