Vähän ihmetyttää tää huutismyyjä

  • Viestiketjun aloittaja ihme
  • Ensimmäinen viesti
ihme
Tai oikeammin sanottuna se, että miten voi olla noin paljon "kalliita" merkkejä ja vielä uusina myynnissä. Ei ole edes yritysmyyjä, tai ei ainakaan siitä mitään mainitaa että olisi.

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&classification=0&status=N&stype=A&tits=&seller=marsipaani80&bidder=&location=&odir=A&cat=%25&start=0&num=50
 
vieras
Ostaa tarjouksesta ja toivoo, että joku haluaa tuotteen niin kovasti, että maksaa siitä kaupan hinnan. Mäkin joskus mietin, että onko toi vaan yksi ostospakkomielteen muoto...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostaa tarjouksesta ja toivoo, että joku haluaa tuotteen niin kovasti, että maksaa siitä kaupan hinnan. Mäkin joskus mietin, että onko toi vaan yksi ostospakkomielteen muoto...
Mutta maksaa tuollainen määrä vaatetta tarjouksistakin ostettuina ihan älyttömästi. :eek:
 
-Jonttu-
Saattaa olla jossain liikkeessä tms. töissä, tai kuljetusfirmassa tms. josta pystyy vetämään välistä tuotteita.

Tuttuni on kuljetusfirmassa, ja tuo meillekin monesti isoja ruokapakkauksia tms., koska niitä ei koskaan lähetetä takaisin lähettäjälle, jos on tullut väärään paikkaan tms. Tosin ruoka pilaantuu, vaatteet ei, että en sitten tiedä.
Samainen heppu hakee takuuseen palautettuja "rikkinäisiä" tuotteita mm. Gigantissa, ja monessa niissä ei ole edes mitään vikaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Minä taas veikkaisin, että kyseessä on kaveririnki jotka myy yhden nimimerkin takaa tuotteita. (eli yksi ei ole noita ostanut vaan useampi.)
Mutta yhdellä huutistunnuksella ei saa olla kuin yksi käyttäjä ohjeiden mukaan. Tunnus on siis henkilökohtainen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Ja muuten tuohan on sijoittamista ruohonjuuritasolla parhaimillaan ;)
Mä luulen että toimisi paremmin jos tuolla olisi y-tunnukset.
Mikä on y-tunnus? En ole huutonetissä pyörinyt, en näitä termejä tiedä
Yrittäjillä on pakko olla y-tunnus. Se on vähän niin kuin yrityksen henkilöllisyystunnus.

wiki kertoo näin: "Y-tunnus eli yritys- ja yhteisötunnus on yrityksen tai yhteisön yksilöimiseen käytetty, viranomaisten myöntämä tunnus."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Y-tunnus
 
adfa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Minä taas veikkaisin, että kyseessä on kaveririnki jotka myy yhden nimimerkin takaa tuotteita. (eli yksi ei ole noita ostanut vaan useampi.)
Mutta yhdellä huutistunnuksella ei saa olla kuin yksi käyttäjä ohjeiden mukaan. Tunnus on siis henkilökohtainen.
Olisi ihan kiva jos saisi vaikkapa edes satkun siitä kun narauttaa kahden tunnuksen pyörittäjän... Tietäisin ainakin yhden. Saako olla muuten vaikka omalla nimellä ja miehen nimellä jos kuitenkin todellisuudessa vain toinen tekee kauppaa kahdella tunnuksella? Ja siis osoite on sama?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja adfa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Minä taas veikkaisin, että kyseessä on kaveririnki jotka myy yhden nimimerkin takaa tuotteita. (eli yksi ei ole noita ostanut vaan useampi.)
Mutta yhdellä huutistunnuksella ei saa olla kuin yksi käyttäjä ohjeiden mukaan. Tunnus on siis henkilökohtainen.
Olisi ihan kiva jos saisi vaikkapa edes satkun siitä kun narauttaa kahden tunnuksen pyörittäjän... Tietäisin ainakin yhden. Saako olla muuten vaikka omalla nimellä ja miehen nimellä jos kuitenkin todellisuudessa vain toinen tekee kauppaa kahdella tunnuksella? Ja siis osoite on sama?
Mä tiedän kanssa näitä joilla puolison kanssa yhteinen tunnus. Osa vielä mainitsee siitä omassa kuvauksessaan. En ole vielä narauttanut ketään tuollaista, pitäisikö?! :D :kieh:
Sääntöjen mukaan saa olla vain yksi tunnus/henkilö.
 
adfa
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Haittaako se teitä jos aviopuolisot myyvät samalla tunnuksella?
Kyllä meillä on molempien juttuja myyty samalla tunnuksella. :attn:
Kyllä voisin narauttaa huutikseen jos siitä rahallisesti hyötyisi. Tosin tuo ylläoleva esimerkki on kyllä ok juttu. Itse tiedän vain yhden tapauksen, jolla on kaksi tunnusta. Todennäköisesti on laittanut toiseen miehensä nimen jottei käry käy. Käytännössä miehen osuus on kirota siitä artikkelimäärää jota vaimo on ostanut huutista varten...
 
nou
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Haittaako se teitä jos aviopuolisot myyvät samalla tunnuksella?
Kyllä meillä on molempien juttuja myyty samalla tunnuksella. :attn:
meillä myös yhteinen tunnus tai ostan tunnuksella joskus myös myyn jotain
 
Musta näyttää että ois jollain vähän ylimäärästä rahaa. Sillä itse koluan aleja, ja kyllä noita löytöjä tekisin minäkin, ja jos niistä noin paljon porukka huutaa, niin kyllä siinä tienais. Jos siis ois sijoittaa ensin tuo alkupääoma. Mä uskon että on ihan vaan trokari, saa jostain halvalla, ehkä alellakin (vaikka henkilökunta-ale päälle) niin tostahan tienaa hyvin.
 
Nyt menee ohi, mutta enpä oo tajunnu tutkii haalaritarjontaa taas nenääni pidemmälle..
Kun kerran noinkin kivannäköisiä haalareita on tarjolla siirryn näistä reimoista ja kaimoista kyllä noihin!
Paitsi että hintavia varmaan ovat :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Haittaako se teitä jos aviopuolisot myyvät samalla tunnuksella?
Kyllä meillä on molempien juttuja myyty samalla tunnuksella. :attn:
Haittaa, koska mulle on koitunut siitä oikeasti ongelmia. Esim. mies huutaa minulta lastenvaatteita, huuto sulkeutuu ja sen jälkeen nainen laittaa miehensä sähköpostilla infoa tyyliin, että mies sekoili huutojensa kanssa, emme lunasta pakettia. Lopulta siinä sitten ei enää tiedä kenen kanssa viestittää ja että onko se mies ollut tietoinen tästä naisen ilmoittamasta infosta, vai huijaako se nainen/mies mua sillä että kuka on huutanut. Ja nimenomaan näitä vastaavia tapauksia tullut muutama.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nou:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Haittaako se teitä jos aviopuolisot myyvät samalla tunnuksella?
Kyllä meillä on molempien juttuja myyty samalla tunnuksella. :attn:
meillä myös yhteinen tunnus tai ostan tunnuksella joskus myös myyn jotain
Siis meillä omaisuus on yhteistä, joten miks mä en vois myydä miehenkin tavaroita, jos hän niin pyytää? Siis nyt en tajuu. Millä sä voit todistaa että ne on mun miehen eikä mun? vai meniköhän multa nyt joku ohi?

Anteeksi lainaus meni vähän päin persettä.. ei ollut sun tekstiä tarkotus tähän vetää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Haittaako se teitä jos aviopuolisot myyvät samalla tunnuksella?
Kyllä meillä on molempien juttuja myyty samalla tunnuksella. :attn:
Haittaa, koska mulle on koitunut siitä oikeasti ongelmia. Esim. mies huutaa minulta lastenvaatteita, huuto sulkeutuu ja sen jälkeen nainen laittaa miehensä sähköpostilla infoa tyyliin, että mies sekoili huutojensa kanssa, emme lunasta pakettia. Lopulta siinä sitten ei enää tiedä kenen kanssa viestittää ja että onko se mies ollut tietoinen tästä naisen ilmoittamasta infosta, vai huijaako se nainen/mies mua sillä että kuka on huutanut. Ja nimenomaan näitä vastaavia tapauksia tullut muutama.
No toi nyt on sikamaista, vaikka ois ihan yksi henkilö ihan omilla tunnuksillaan tehnyt. Siis Eihän tossa kai ongelma ole se että ne on yhteiset tunnukset.
 

Yhteistyössä