vähäistä veristä vuotoa...?

  • Viestiketjun aloittaja kummallista
  • Ensimmäinen viesti
kummallista
Heippa!!

Ihmetyttää mikä mulla on. Menkat on jo yli viikon myöhässä, mutta raskaustesti näytti negaa. Eilen luulin että menkat alko, mutta tulikin ihan vähän rusehtavaa vuotoa... Voisinkohan sittenkin olla raskaana??

 
--
Monesti tollainen venynyt kierto ja ruskea vuoto voisi kertoa siitä, että ovulaatio on jäänyt puuttumaan joten ei ole mitään vuodettavaa. Itselläni myös kysta aiheutti samanlaista eli pientä ruskeaa vuotoa. Kun kysta puhkesi alkoivat menkatkin tulemaan taas normaalisti.
 
b.a.b.y
Omakohtaista kokemusta tästä rusehtavasta vuodosta ei ole.vauvakuumen ja raskauden yrityksen takia olen paljon lukenut keskustelupalstoja ja lääkärisivuja ja vauva lehtiä.
olen lukenut ainakin suomi24 sivuilta että todella monella rusehtava vuoto on tarkoittanut sitä että raskaus on tapahtunut ja kohtu tai joku siellä alhaalla on alkanut muuttua tai kasvaa raskauden takia.tätä kutsutaan valemenkoiksi. tee vielä uusi raskaustesti.
onko sulla mitään raskausoireita? rintojen arkuus, väsymys, huono-olo, alavatsan vihlaisuja,lämmön nousua?
 
kummallista
Alkuperäinen kirjoittaja b.a.b.y:
Omakohtaista kokemusta tästä rusehtavasta vuodosta ei ole.vauvakuumen ja raskauden yrityksen takia olen paljon lukenut keskustelupalstoja ja lääkärisivuja ja vauva lehtiä.
olen lukenut ainakin suomi24 sivuilta että todella monella rusehtava vuoto on tarkoittanut sitä että raskaus on tapahtunut ja kohtu tai joku siellä alhaalla on alkanut muuttua tai kasvaa raskauden takia.tätä kutsutaan valemenkoiksi. tee vielä uusi raskaustesti.
onko sulla mitään raskausoireita? rintojen arkuus, väsymys, huono-olo, alavatsan vihlaisuja,lämmön nousua?

Menkat alkoivat tänään, eli valitettavasti raskaustesti piti paikkansa. :-( Kauhea pettymys.. Mutta ei auta kun jatkaa! Kiitos vastuksista!
 

Yhteistyössä