Väärin kuultuja laulujen sanoja...

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
vilttiketjun vara
"Ei väli korvien, lie pitkäkään" siis oikeasti, ei väli pöytien, lie pitkäkään

"kaks vain valveil on puol isoa"

Ja tyttö lauloi pienenä " oi kuusipuu, oi kuusipuu ja lehmäs uskolliset"

 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja raptori:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
mä oon aina luullu, et LULUssa lauletaan "hän rokkia rakastaa" ja nyt biisikärpäsen alus, kun on niit laulunsanoja se onkin "hän rottia rakastaa"
Oh- hoh, kaikkee sitä oppii, kun vanhaksi elää:)

Lauloin myös lapsen Dingoa" Näen sinut kattiloissa, lipun myyjänä tiketin..", oikeesti varmaan näki kahviloissa...
Se on kyllä et "rokkia rakastaa..."

http://lirama.net/song/63783
 
Pikkuveljeni joskus 70-luvulla ollessaan ihan pieni, kuuli väärin laulun, jossa oikeasti laulettiin "Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii, sun poikas valvoi taas ja ahkeroi, Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii...." Veljeni kuuli/lauloi tuon viimeisimmän lauseen "Herrat Helsingissä lavan alla nuuhkii". Veli oli silloin pari-kolmevuotias. :D :LOL:
 
kuuro
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
No miten se sitten oikeesti menee??? mä lauan sen aina noin: rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..

 
marja
Alkuperäinen kirjoittaja kuuro:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
No miten se sitten oikeesti menee??? mä lauan sen aina noin: rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin..
eiks se mee rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin..
mun poika 13v laulo vilkkumaan biisiä joka menee; ne ei tahdo mua ne tahtoo ingalsin lauran niin ne ei tahdo mua ne tahtoo vinhasti laulaa
 
joulupukki
Kaks ja puolivuotiaamme lauloi tässä eräänä päivänä Taikapeilin Jos sulla on toinen kappaletta: jos sulla on toinen "joulupukki" tietää sen mua ennen.( oikeesti koko kaupunki)

Itse kuulin ekoja kertoja Anssi Kelan Milla kappaleen kertosäkeen näin: Milla hei sun täytyy muuttuu, sun elämästä suunta puuttuu sä aina tartut "pikkuleipään"( oikeesti tikkuun lyhimpään) Ajatuksissa oli tietty, että Millan täytys vissiin laihduttaa.
 
**
Kuustosen biisi: Enkelit lentää sun uniin ja tekee sinusta kauniin--->miehen kans kuultiin useinkin että enkelit lentää sun uuniin ja tekee sinusta nauriin tai kauriin(tuostakin sitten kiisteltiin) :)
 
Ite aina pienenä kuulin Pekka Ruuskan laulun"Rafaelin Enkeli" sanat näin:

Lapsen hinaavat kohmeisin sormin v****** salkoihin,kun se menee että lippuja salkoihin.

Sitten Movetronin piisissä Romeo ja Julia on kohta että "käynnistäthän Alfa Romeon",niin olen kyllä kuullut ihan oikein tuon lauseen,mutta vasta viime viikolla tajusin mikä tuo Alfa Romeo on :)

Ressu Redfordin "Kuka on se oikea" biisin sanat kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria,niin moni tarjoaa vain pelkkiä H***** ovat kanssa näitä väärin kuultuja sanoituksia.
 
vieras
Pitkään luulin, että Varpunen jouluaamuna menee et: "... joulu on koditon, varpuseni onneton.." Ihmettelin et mitä tarkotetaan kodittomalla joululla. :p Oikeestihan siinä on se varpunen koditon eikä joulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
Noin mäkin sen oon aina kuullut. Vasta pari vuotta sitten hoksasin, että miten se oikeasti menee, kun joku sen karaokessa lauloi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
mä oon aina luullu, et LULUssa lauletaan "hän rokkia rakastaa" ja nyt biisikärpäsen alus, kun on niit laulunsanoja se onkin "hän rottia rakastaa"

Täh???!!! Nyt mun elämältä katos pohja :eek: . Rokkiahan se rakstaa, eiks niin???? Niin mä oon tän 20 vuotta laulanu.

Muoks. Oon sit kai kuullu ihan oikein, niin joku täällä väitti. HYVÄ!
 
Koulukaverin pikkuveli 3v. lauloi joskus 90-luvu alussa Veikko Lavin laulua "ota löysin rantein" seuraavasti: "Ota löysin rantein, älä hengitä.." Voipi ollakin aika löysät ranteet jos ei hengitä :D . Oikeasti kappale menee; Ota löysin rantein, älä jännitä.
 
myymä
Mä lauloin anna eriksonin kappaletta joka menee siis jotenkin näin "kuka auttaa vois, kuka veis mut pois, kuka kanssain UUTTA lois...."

Niin lauloin että "Kuka auttaa vois, kuka veis mut pois kuka KANSSAIN MUUT TALLOIS" :D
 

Yhteistyössä