Väärin kuultuja laulujen sanoja...

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Pikkusisko lauloi:

Rusketusraidat biisiä...

Heeiiiiii, tosi hyvin menee ( ja sano, että tiesi miten oikeasti menee, mutta kun ei saa kiroilla)

Missä sulla on kaikki housut ja paidat, lähtivät lennolle
(Heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat Lähdetään lennolle)

Näytä mulle missä sulla on rusketusaineet, piirrä ne kartalle
(Näytä mulle missä sul on rusketusraidat piirrä ne kartalle)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta...
ihmettelin pienenä, että enkeli joutui sampi-tuuleen...ihmettelin, että mikä se sampi tuuli on...

Movetronin romeo ja julia: "puutarhaan, veronaan..." Kuulin: "puutarhaan perunaan"
KIITOS!! mä oonkin aina ihmetellyt miten tuo movetronin biisi menee kun vaikka miten kuuntelen niin aina se laulaa tuosta perunasta.....

ja sairas karhunpoika..Häntää hellii käärme..
 
vieras
Ressun kappale; niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, oikeesti on kuoria. Eräs vanhempi ihminen kysyi miksi siinä laulussa (en muista esittäjää) lauletaan enkelit lentää mun muniin, oikeesti on uniin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ressun kappale; niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, oikeesti on kuoria. Eräs vanhempi ihminen kysyi miksi siinä laulussa (en muista esittäjää) lauletaan enkelit lentää mun muniin, oikeesti on uniin.
Ai kauheeta - putoan tuolilta!!!

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ressun kappale; niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria, oikeesti on kuoria. Eräs vanhempi ihminen kysyi miksi siinä laulussa (en muista esittäjää) lauletaan enkelit lentää mun muniin, oikeesti on uniin.
Mä oon kuullut noi molemmat samalla lailla :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Tyttären sairastaessa olen usein ihmetellyt, kun mies laulaa lapselle: karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme...

Viimeksi sitten kysyin siitä, ja hän on tosiaan luullut, että noin se laulu meneel. Kuuluuhan käärme lääkintäalan symboliikkaankin, ja mies on ajatellut, että karhunpojalla on käärme-kaveri.
liikkis! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta:
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
Me on aina laulettu sillivati seilaa..oon luullut et se on oikein :snotty: :LOL:
Sillivati on seilannut meilläkin, eiks se muka ole niin???
 
raptori
Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
mä oon aina luullu, et LULUssa lauletaan "hän rokkia rakastaa" ja nyt biisikärpäsen alus, kun on niit laulunsanoja se onkin "hän rottia rakastaa"
Oh- hoh, kaikkee sitä oppii, kun vanhaksi elää:)

Lauloin myös lapsen Dingoa" Näen sinut kattiloissa, lipun myyjänä tiketin..", oikeesti varmaan näki kahviloissa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta:
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
Me on aina laulettu sillivati seilaa..oon luullut et se on oikein :snotty: :LOL:
Sillivati on seilannut meilläkin, eiks se muka ole niin???
mut mikä se on se SILI VATI?
 
siskon puolesta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta:
Vielä tuli mieleen, että pikkuveljeni kanssa laulettiin lapsena sitä Kolme Varista ja siinähän lauletaan jotenkin "sili vati seilaa"...tai jotain vastaavaa, niin me lauloimme sitä, että "SILLIVATI SEILAA..."
Me on aina laulettu sillivati seilaa..oon luullut et se on oikein :snotty: :LOL:
Sillivati on seilannut meilläkin, eiks se muka ole niin???
mut mikä se on se SILI VATI?
Mikä lie, piti ihan tarkistaa oliko se oikeasti noin.. katsokaa tuolta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolme_varista

Eli silivati seilaa on oikein.
 

Höh! Mun vastaus ei tullut äsken. Rakas ystäväni laulaa Irene Caran What a feeling-biisiä seuraavsti: Take your pants off and make it happen. Todellisuudessahan siinä lauletaan, että Take your passion and make it happen. Olen ystävälleni tästä maininnut ja hän on sitä mieltä että hänen versionsa on oikea ja parempi, koska kun housut lähtee alkaa yleensä tapahtumaan... :whistle:
 
Höpö
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
voi voi.. näitä ois vaikka kuinka paljon... mutta edelleen laulan usein että kaksi lensi yli käen pesän -biisissä että rehvasteltiin mitä vähän rakasteltiin.. :whistle: :xmas:
Noin mäkin sen oon aina kuullut. Vasta pari vuotta sitten hoksasin, että miten se oikeasti menee, kun joku sen karaokessa lauloi..
 
´juupas
"Lumipallona luokses pompin" oikeesti: "kumipallona luokses pompin"

"lensi maahan enkeli joutui sampi-tuulta" mikä ihmeen sampi-tuuli?! eli: "joutuisampi tuulta"

XL5 "sametti verhon lailla lailla ilta laskeutuu" oikeesti "sametti verhon lailla ilta laskeutuu"

Linkin park "I`m raping a rabbit" oikeesti: "I`m braking a habbit"
 
mau
Mies ihmetteli miten saa laulaa noin rasistisesti: Smakin biisi menee "Onko hallan vaara" oikein piiiiitkäääästi vokaaleja veeeenyyyttääeeeen, ja mies kuuli "Onko Allan varas".

VR:n mainoksessa kuulen aina, vaikka tiedän sen olevan väärin: "Jää taakse elon vastamäet" -> "Jää taakse hevonpaskamäet".

Ja kun olimme pieniä, La Bamba -biisissä muka laulettiin: "La la la la la bamba, sport kiisseli, sport kiisseli..." Ja: "Soi ripatti, soi ripatti". Eikä tänä päivänäkään ole hajuakaan mitä siinä todella sanotaan.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Höh! Mun vastaus ei tullut äsken. Rakas ystäväni laulaa Irene Caran What a feeling-biisiä seuraavsti: Take your pants off and make it happen. Todellisuudessahan siinä lauletaan, että Take your passion and make it happen. Olen ystävälleni tästä maininnut ja hän on sitä mieltä että hänen versionsa on oikea ja parempi, koska kun housut lähtee alkaa yleensä tapahtumaan... :whistle:
:LOL:
 
Pilkettä
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Kaverin hoilaama versio Maija Vilkkumaan Satumaantangosta:
Satulaa tankoon.
Täällä on samasta biiisistä kuultu kertosäe. "Mulla on Valtaa mä Koputan puita " ---Oikeestihan se on että Mulla on valtaa mä koulutan muita.

 

Yhteistyössä