vaavin sukupuoli

Onko kellään sattunut niin että ultrassa on katsottu ja varmistettu että tulossa on esim. poika ja sitten sieltä on tullutkin tytön tyllerö ? Jännittää vaan kun niin varmaksi sanoi lääkäri mulle että pippeli näkyy! Itsekkin kyllä sen näin...
 
Mulla kokemusta! Esikoisen aikaan ultrassa sanottiin että ilmiselvä poika on. Noh kuitenkin h-hetki kun tuli niin tyttö syntyi. :D
Toisen kohdalla ultran veikkaus piti paikkaansa ja itsekkin niin aivan selvästi mitä jalkojen välissä oli.
Nyt kolmatta odotan ja jännitän pitääkö ultran veikkaus tällä kertaa paikkaansa.
 
Eka piti paikkaansa ja poika oli, toisessa sanottiin koko raskauden ajan että tyttö tulee ja poika tuli, nyt sanottiin rakenneultrassa rv18 että tyttö ja rv20 että poika, meinasin seuraavassa ultrassa taas tiedustella, mut aika 50-50 tilanne. mahan muodosta päätellen olisi poika...
 
Kaverille sanottiin ekassa ultrassa että selkeästi tyttö. Toisessa ultrassa taas että näyttää pojalta, mutta ihan var´ma ei ole. Poika lopulta syntyi.

Toiselle kaverille sanottiin loppuvaiheen ultrassa että ihan selkeä poika ja näki muka itsekkin ja tyttö siitä kuitenkin tulikin. Eli suhtautukaa varauksella, jopa niihin näkemisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hunajakoipi:
Mulla kokemusta! Esikoisen aikaan ultrassa sanottiin että ilmiselvä poika on. Noh kuitenkin h-hetki kun tuli niin tyttö syntyi. :D
Toisen kohdalla ultran veikkaus piti paikkaansa ja itsekkin niin aivan selvästi mitä jalkojen välissä oli.
Nyt kolmatta odotan ja jännitän pitääkö ultran veikkaus tällä kertaa paikkaansa.
Huomenta!
Kenellä ja missä ultraus meni väärin? Oliko 3 tai 4D?
 
Mulle sanottiin rakenneultrassa että "pieneltä tytöltä tämä näyttää" ja "tyttöhän täältä on tulossa". 4D:ssä eri ultraaja ja sanoi että "ihan selvä tyttö" ja sain kuvankin jossa tytön häpyhuulet...luulisi pitävän paikkansa. Muutaman viikon sisällä selviää kunhan vaavi päättää vaan syntyä.
 

Yhteistyössä