vaavin liikkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaava

Vieras
Elikkäs minkälaisia ajatuksia ja kokemuksia teillä on ollut sikiön liikkestä? Mä itse tänään ekakerran tunsin mahan päälle kun vauva liikkui, ennen oon tuntenu vaan ihan mahan sisällä liikettä. Oli jotenki ihanaa mutta sitten taas myös TOSI kummallista, jotenki kylmät väreet tuli ja semmonen melkee inhottava olo , en oikee osaa selittää. Jotenki niin kummaa että siellä möyrii joku pieni ihmisenalku :D Makoilin vaan ihan normaalisti ja käsi oli mahan päällä niin yhtäkkiä toinen monotti käteen ja sitte pyörähti jotenki että tuntu ku joku osa meni oikeen mahaa pitkin... hyrr :D

Sitten kun mies yritti kokeilla niin ei tää vaavi suostunu ollenkaan liikkumaan :D

Mutta mites teillä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ohan se aika hassu tunne, mutta vielä hassumpi on se kun ne liikeet näkee. ihanaa mutta erittäin outoa katsoa kun maha oikeesti nousee ja laskee 15cm eestakasin...

uskon :D heh. kuinka nopeesti liikkeet on vahvistunu näkyviksi siitä vaiheesta, kun ne on tuntunut ulospäin?
Mulla nyt rv 19+4. ja joskus 16. viikolla oon ruvennu selvästi tuntemaan liiikkeitä ,ennen sitä jotain sellasta mistä en ollu varma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ohan se aika hassu tunne, mutta vielä hassumpi on se kun ne liikeet näkee. ihanaa mutta erittäin outoa katsoa kun maha oikeesti nousee ja laskee 15cm eestakasin...

uskon :D heh. kuinka nopeesti liikkeet on vahvistunu näkyviksi siitä vaiheesta, kun ne on tuntunut ulospäin?
Mulla nyt rv 19+4. ja joskus 16. viikolla oon ruvennu selvästi tuntemaan liiikkeitä ,ennen sitä jotain sellasta mistä en ollu varma.

mulla tuntuneet liikeet kahdessa raskaudessa ekan kerran n rv 16-17, mies tunsi ekat liikkeet noin rv 19-20, eli silloin tuntu ulospäin.. oisko joskus rv 25 niin alko näkymään masun liikkeet sillain selkeesti ja nyt ku on rv 30 ja rapiat päällä niin näkee huoneen toiselta puolelta ku kaveri hytkyy :D

En malta oottaa, että tuntisin taas ne potkut! Toista lasta odotan ja ihan hulluna odotan niitä. Mun mielestä se tuntuu ihanalta ja tietysti sekin, että tietää pienen olevan siellä ok.

Osaa se kyllä olla erikoisenkin tuntuista, kun toinen oikein koko kohdun mitalta kääntää kylkeä puolelta toiselle. Vatsanahka vain aaltoilee. Siitä tunteesta näen joskus untakin. Mutta hyvällä tavalla vaan.

Yhteistyössä