Vaatteiden koot (naisten)! Mitä kohtaa katson??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "bnm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saksassa mielestäni käytetään samaa kokojärjestelmää kuin meillä. Eli uskoisin D:n olevan se oikea, toki merkkien välillä on vaihteluita ja merkinnöissä toisinaan epätarkkuuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä