Siis, jos housuissa on kokomerkinnät DK 36, D 36, GB 10, F 38
niin mikäs koko se on näin suomalaisittain? :ashamed:
Eihän tuosta ota erkkikään selevää... :headwall:
niin mikäs koko se on näin suomalaisittain? :ashamed:
Eihän tuosta ota erkkikään selevää... :headwall: