Ennen en ollut yhtään niin tarkka josko kiloja oli liikaa ja masu lölly. Nyt hirvee stressaaminen koko ajan vaatteista ja kuinka pahasti kilot näkyy, näytönkö hyvältä vai oonko ihan läski... :ashamed:
Ja siis oikeesti jos on 1,5 kk ikäinen vauva niin eihän ihminen voi olla ihan timmi heti, eihän?
Mun pää on ihan sekaisin viel noista hormooneista. Nytkin ku reissuun ollaan menossa niin eniten vaivaa mieltä, että mitä minä laitan päälle, jotta hyvältä näyttäis. Luulis jo että näin kolmen äitinä olis pikkasen suuremmatkin murheet kuin oma ulkomuoto, mutta ei ilmeisesti.
Ja siis oikeesti jos on 1,5 kk ikäinen vauva niin eihän ihminen voi olla ihan timmi heti, eihän?
Mun pää on ihan sekaisin viel noista hormooneista. Nytkin ku reissuun ollaan menossa niin eniten vaivaa mieltä, että mitä minä laitan päälle, jotta hyvältä näyttäis. Luulis jo että näin kolmen äitinä olis pikkasen suuremmatkin murheet kuin oma ulkomuoto, mutta ei ilmeisesti.