Raskauden jälkeen ulkonäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Ennen en ollut yhtään niin tarkka josko kiloja oli liikaa ja masu lölly. Nyt hirvee stressaaminen koko ajan vaatteista ja kuinka pahasti kilot näkyy, näytönkö hyvältä vai oonko ihan läski... :ashamed:
Ja siis oikeesti jos on 1,5 kk ikäinen vauva niin eihän ihminen voi olla ihan timmi heti, eihän?

Mun pää on ihan sekaisin viel noista hormooneista. Nytkin ku reissuun ollaan menossa niin eniten vaivaa mieltä, että mitä minä laitan päälle, jotta hyvältä näyttäis. Luulis jo että näin kolmen äitinä olis pikkasen suuremmatkin murheet kuin oma ulkomuoto, mutta ei ilmeisesti. :D

Ei stressiä vielä tossa vaiheessa!
Ihan OT;
Hitto että mua ällötti eilen, kun eräs tuttava tuli vastaan topissa ja minarissa.. Maha roikkui topin alta hameen vyötärön päällä :x Sellainen iso valkoinen löllö :x Ja kyllä mun mielestä saa isotkin ihmiset käyttää kesällä toppeja jne, mutta olisivat edes oikean kokoiset! Liian pienet vaatteet ei pienennä ketään!

Mie oon ihan just tuollanen, vaikka sillä ei periaatteesssa ole merkitystä miltä näyttää pari kuukautta synnytyksen jälkeen, kun aikaa on palautua vaikka millä mitalla... Minä oon vaan niin perkeleen kärsimätön ihminen ja itsekriittinen. Tuossa jo mietin et mitä laittaa sit ristiäisiin päälle kun on sitä hyllyvää eksotiikkaa ja muutenkin kun petolinnun perse. Ja en ole edes vielä synnyttäny!!!!!!!!

kirjotix sie mun kynällä???????????? :o
Täällä kans 3:n lapsen äitee, nuorin 1,5 kk.
vielä 17 kg matkaa maaliin. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Ja stressi siitä on kova. :/ :ashamed:

Minä neljän äitinä samoja asioita "murehdin"..
Vaa'alle en uskalla mennä ja se ihana chokolaadi ystäväni ei auta asiaa :saint:
6kk synnytyksestä ja ihana lerpahtanut makkara maha uutena ystävänäni :laugh:

Mutta enköhän syksyllä ala karistamaan kiloja kiinteyttämään lerppu-ystävääni mukavamman näköiseksi. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
kirjotix sie mun kynällä???????????? :o
Täällä kans 3:n lapsen äitee, nuorin 1,5 kk.
vielä 17 kg matkaa maaliin. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Ja stressi siitä on kova. :/ :ashamed:

Heh.. No hyvä, että on muitakin. Mä luulin että mä oon muuttunut tän raskauden myötä semmoiseksi pinnalliseksi "kanaksi", joka ei musta välitä kuin ulkonäöstä. Ilmeisesti onkin ihan normaalia. :D

Mulla olis tiputettavaa semmoiset 10 kg, jotta olisin vanhoissa mitoissa.

Mä en oo viel ees aloittanut. :ashamed:
Lenkillä tosin vaunuilla käyn päivittäin, mutta eipä se auto jos kotiin tullessa puputtaa pari kolme jäätelöö ja nannaa, suklaata, imettäessä. :headwall:

On tää naisen elo vaikeeta. B)

Meidän poitsu on 2 viikkoa "vanha" ja mä huomaan myös potevani ulkonäkökomplekseja. Esim. pelottaa lähteä liikkeelle ilman vauvaa ettei joku puolituttu luule että odotan edelleen, muutenkin hävettää kulkea ihmisten ilmoilla ja tuntuu että pärstäkerroinkin on kuin petolinnun persposket |O . Ja onko muuten vähän toisarvoista murehtia tuollaisia :ashamed: