vaatteet synnäril

  • Viestiketjun aloittaja anskuli-80
  • Ensimmäinen viesti
anskuli-80
Oon tämmöst pähkänny kun kesällä tosin vasta mut kuiteskin ni ois tarkotus mennä kuopusta synnyttämään..ni näistä vaatteista.
Minusta ne sairaalan vaatteet,se aamutakki sukat pikkarit ym vaatteet oli aika epämiellyttäviä.Ni saako siellä sairaalassa käyttää omia vaatteita kun nyt kun esikkoa olin synnyttämässä ni kaikilla ainakin oli sairaalan vaatteet päällä..Tahtosin nii ottaa omia vaatteita mukaan sairaalassa olo ajaksi et sais kulkea normaaleissa paidoissa ja housuissa siellä,nyt kun edellisestä kerrasta viisastuneena synnyttään lähen mut mahtaakohan sieltä tulla jotain kommenttia... :whistle: :whistle:
 
Juu kyllä siellä omia vaatteita voi käyttää. Itsekin aluksi ajattelin, mutta ei se niin hyvä asia ollutkaan. Nimittäin niitä vaatteita saa sitten olla aikalailla. Itse kun kävin aamuin illoin suihkussa, ja vaihdoin aina uudet vaatteet päälle! Sitä hikoilee, ja tietty eritetahroja tulee, niin saat varautua isoon pyykkipussiin! Minä kun sitten vielä vuosin aikalailla verta, ja monesti siteiden läpi/ohi mennyt.. Eli en kyllä suosittele.
 
Blue
Enpä ottais omia vaatteita synnärille. Turhaa niitä sotkii ja kun kotia pääsee on varmasti muuta tekemistä tarpeeksi ilman että tarvis pestä omia vaatteita pussi kaupalla. Näin mä aattelen, mutta kantojahan on monia. En oo koskann nähnyt siellä kenenkään olevan omissa vaatteissa. :snotty:
 
Ajattelin minäkin ottaa omat vaatteet sairaalaan mukaan, mutta onneksi en ottanut! Vaatteita kun tuli vaihdettua tuon tuostakin. Sitä paitsi olisin tuntenut itseni vähän hölmöksi omissa vaatteissani, koska kaikilla muilla oli sairaalan vaatteet.. Omat sisäkengät ja sukkia otan kyllä seuraavalla kerralla mukaan! Sairaalan kengät hiostivat tosi paljon eivätkä olleet oikean kokoiset :(
 
ei tosiaankaan kannata ottaa omia vaatteita mukaan! Eihän ne sairaalan vaatteet viimeistä muotia ole :) mutta niitä on helppo vaihtaa tarvittaessa useampia kertoja päivässä (niitä menee, kun hikoilee, maitoa tulee jne...), ei tarvitse miettiä pyykinpesua kotiin tultua ja eihän se ilmaista ole sairaalassa olo, joten kannattaa käyttää hyödyksi puhtaat vaatteet!
 
-Blackie-
Muita omia vaatteita ei juuri kannata ottaakaan, kuin aamutakki (mielellään joku tosi ohua, sitä hikoilee kuin s**a...), omia sukkia (sairaalan sukat vaan semmoisia pötköjä, ei pysy kyydissä...), ja ehkä jotkut pyjamahousut, jos joutuu pidempään olemaan. Kun turvotus laskee, ois housut ihan kivat, ettei tarttee siinä mekossa hillua... :p
Mutta tarkista vielä sairaalasta, useimpiin saa ottaa omat vaatteet (vaikkeivat suosittele), mutta miten sitten kaikissa... ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.11.2004 klo 16:58 Kiatsu kirjoitti:
Minä ajattelin ,kun muutaman viikon päästä lähden synnyttämään ottaa munkaan oman aamu takin.Onko ihan tyhmä idea??
ei ole.
Mielestäni kaikki, mitkä saa olosi kotoisaksi ja mukavaksi ja edistää omaa viihtymistäsi ja oloa, on ihan sallittua =)

Juuri siksi haluan minäkin mukaan joitakin omia vaatteita.

Alushousuja ainakin kannattaa ottaa mukaan.
Ne verkkohousut mitä sairaalasta annettiin oli todella epämiellyttävät päällä!!
 

Yhteistyössä