"Vaateteollisuusyritys siirsi kaikki lakkopäivien työvuorot viikonlopulle – työntekijä: ”Koko porukalla kiehuu”"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
– Miksi meiltä mahdollisesti evätään oikeus tähän lakkoon, joka ei ole työnantajaa kohtaan vaan on poliittinen lakko? Tämä ei ole meistä lähtöisin.

Kyllähän se kohdistuu juuri siihen työnantajaan pässi.
 
Omaa oksaansa sahaa sellainen firma, joka ns. sylkee duunarien naamalla ja suhtautuu vakaviin asioihin kuin johonkin peliin. Meillä on johtokin lähdössä mielenosoitukseen ja voin sanoa, että seuraavan kerran kun työpaikalla jostain joustoista pitää sopia, niin se muistetaan kyllä.
 

Yhteistyössä