"Vaateteollisuusyritys siirsi kaikki lakkopäivien työvuorot viikonlopulle – työntekijä: ”Koko porukalla kiehuu”"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Nyt duunarit voivat rauhassa lakkoilla hallitusta vastaan aiheuttamatta vahinkoa elättäjäänsä kohtaan.
Työläinen elättää ahkeran työnsä tuottamalla lisäarvolla. Elättää itsensä, elättää yrityksen Bullshit Jobs paperinpyörittäjät, elättää johdon ja omistajat, ylläpitää näiden kaikkien verotuotoilla yhteiskunnan. Kiitos Iso D Duunari, tuotannon tärkein tekijä ❤
 
Sunnuntailisä on kuitenkin pakko maksaa. Ei kai siihen voi olla porsaanreikää
Ootahan jos OrpoPurra saa jatkaa työelämän tuhotöitään, niin pian ei ole sunnuntailisiä, ilta- ja yölisisiä tai ylityökorvauksia ja arkipyhätkin poistetaan. Purra jo itki kuinka vähän viikkotunteja suomalainen kokoaikatyöläinen tekee. Tosin Marinin kaudella suomalaiset olivat Pohjoismaiden ahkerin työläiskansa ja kokoaikaiseksi muutettu työllisyysaste oli meillä Pohjoismaista korkein. Tarkoittaa että työväestön määrä huomioiden teimme eniten työtunteja pohjolassa. Enää en tiedä, koska OrpoPurran aikana työllisyystilanne odotetusti heikentynyt ja konkurssien määrä korkein 25-vuoteen.
 

Yhteistyössä