Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ommellut pari paitaa 8v:lle, ja ostanutkin muutaman. Mutten jaksa kuvata ja latailla niitä kuvia.. :ashamed: Omista virheostoksista muokkasin tytölle kolme t-paitaa.

Eilen piti "vähän" shoppailla :D Maxomorran voikukkatunika piti tilata tytölle ja siihen sopiva pipo ja pinkit ja oranssit velourhousut, pojalle vihreät ja ruskeat velourhousut ja ruskea Maxomorran pusero. Kuvat täällä:
http://www.nettivaate.fi/maxomorra-uutta-2011-m-5.html

Eilen kirpulta:

Pojanpojalle 5v takki, huppari, hanskat (ja yksi t-paita joka jäi kuvaamatta):

kirppis10_01042011.jpg

kirppis11_01042011.jpg

kirppis7_01042011.jpg

Omalle pojalle 4 v "mosteripaita" jonka itse bongasi ja johon ihastui (kuvaamatta). Ja tyttärelle 5 v hame:

kirppis14_01042011.jpg

Toiselle vävyistä vitsinä spiderman t-paita, kun aina marisee siitä miksi tyttörenpojalla on supersankarivaatteita mutta hänellä ei:

kirppis9_01042011.jpg

Uuslapsenlapselle barbapapapaita:

kirppis13_01042011.jpg

Tyttärenpojalle 8 kk body:

kirppis15_01042011.jpg

Tyttärentyttärelle 1 v kahdet housut:

kirppis8_01042011.jpg

kirppis12_01042011.jpg

Lisäksi itselle polvipituinen harmaa villaliivi.

Tänään olisis istten kuvattavana teinineidin kaupunkiostoksia (maanantaina synttärit joten tänään kävimme ennakkolahjaksi äititytärvaatekauppakierroksella) + isovanhempiensa Kiinasta neidolle tuoma leninki, mutta laiskottaa kuvata just nyt joten palaan niihin myöhemmin.

Hei, aivan ihana tuo pipo!! Mahtaako olla kuin paksu? Tieks yhtään vai tilasitko itelles ens talveks? Ihania tuotteita muutenkin, jäin kuolaamaan tota pipoa, yhtä toista pipoa ja yhtä laukkua...

mä en yhtään tiiä,mut näyttäs et ei kovin paksu..Mä tykkään pitää erilaisia pipoja :D paketti postitettiin samana päivänä ku tilasin joten kohta saapi tietää :) Tuol oli kaikkee ihanaa mä suunnittelin jo uusia juttuja :D

tää paita oli tänään pakko tilata, aika söpö perhoset ja toukat :)
ja tulihan sieltä muutakin sitten napattua mukaan :whistle:
miniq.fi/verkkokauppa/img/mini-rodini-t-paita-butterfly-white.jpg

[QUOTE="vieras";23499534]tää paita oli tänään pakko tilata, aika söpö perhoset ja toukat :)
ja tulihan sieltä muutakin sitten napattua mukaan :whistle:
miniq.fi/verkkokauppa/img/mini-rodini-t-paita-butterfly-white.jpg[/QUOTE]

Tosi nätti paita! :)

2veelle tilasin jokin aika sitten H&M:ltä keltaisen t-paidan jossa silmää iskevä kissannaama , raidallisen naruolkaintopin joka edestä rypytetty & helmasta väljä sekä siniset pallobikinit. itselleni taas tilasin samasta firmasta rannerengas-setin, muutaman mustan naruolkaimisen topin & vihertäväsävyisen, hippityyliin kuositellun naruolkain topin.
kaupungilta ostin tytölle pinkin nallenkorva-pipon ja itselleni alekorista kahdet, lähtöhinnaltaan 5o e olevat push-upit, yht. 15 e

Eilen teinineidin kanssa äititytärvaatekauppapäivä (Moinen aktiviteetti on satsaus omaan tulevaisuuteeni. Olen nimittäin satavarma, että nuo päivät aikanaan lyhentävät aikaani kiirastulessa):

Muut vaatteet ovat GinaTricotilta ja HMltä, paitsi mekko.
Se on vanhemmiltani Kiinantuliainen.

Kuvasta puuttuu yhdet pikkarit ja joitain korvakoruja. Ne lähtivät käyttöön ennen kuin ehdin kuvata.

7812839.jpg

Mä ostin maaliskuun lopussa trenssin H&M:lta (39,90e) ja nilkkurit Seppälästä (39,90e).

v.php
[/URL][/IMG]

Toi typerä kuva kääntyy tolleen väärinpäin heti kun liitän sen tänne,ärsyttävää!

Toi takki näyttää tossa kuvassa ihan jonkun pultsarin takilta :D
Mutta on oikeesti oikeen nätti ja istuu tosi hyvin.Odotan että tulis lämpimät ilmat,että pääsis testaa.Kotona kun fiilistelin ja testasin mun Chanelin arskojen kanssa niin näytin ihan pariisittarelta :D

Nyt olisi vaikka mitä tähän ketjuun; niin ostettua uutta, ostettua vanhaa kuin saatuakin. Kunahn saisi vain aikaiseksi kuvata.
Tällä voi aloittaa. Eli tänäaamuna pojanpojalle haetut lenkkarit (paniikkiostos, kun joku oli venäyttänyt jalkansa mittaa yhtäkkiä) ja sukat sekä paita alesta:

jessenuudetvaatteet130042011.jpg

Kuvaan muuta myöhemmin päivällä, jahka aika vähän rauhoittuu ja lopettaa juoksemisen.
:)

Yhteistyössä