Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viimeisen kolmen kuukauden aikana olen ostanut itselleni lyhyen mustan nahkatakin, army-mallisen mustan farkkkutakin, mustat housut joissa on koristepunokset, siihen sopivan mustan topin jossa myös on nyöritykset, teettänyt mustan pvc-topin ja nilkkapituisen keinonahka hameen ja ostanut mustat teräväkärkiset korkkarit.
Tytöistä pienemmälle läjän kaikkea mahdollista Hello Kittyä, alkaen sukkahousuista ja vaaleanpunaiset lenkkarit kevääksi, isompi käy itse vaateostoksilla, käyttänyt tammikuusta alkaen noin 600 euroa vaatteisiin.

Ihan tekee pahaa lukea miten paljon jotkut ostelevat ja miten huolettomasti ostellaan ajattelematta tuon taivaallista. Ymmärtääkö yksikään teistä miten epäeettistä se on?

Sekoampa minäkin tähän ketjuun, mistäs noi hopean väriset tossut/kengät on löytyneet? Olisivat just meidän neidille!

Osaankohan kuvaa liittää, kokeillaas, tässä on minun viimeisimmät ostot (kuvat lainattu kaupan sivulta)
v.php
[/URL][/IMG]

Esikatselusta päätellen osasin, jippii!

Voi, mistä tuo haalari? Taitaa olla Huppaa? Meidän kaupungissa oli ennen liike joka möi Huppaa mutta lopetti kaupan ja nyt en tiedä mistä sitä löytäisin :(

Ihana ketju muuten, kiitos aloittajalle, täältä löytyy vaikka mitä kivaa!

[QUOTE="vieras";23475320]Ihan tekee pahaa lukea miten paljon jotkut ostelevat ja miten huolettomasti ostellaan ajattelematta tuon taivaallista. Ymmärtääkö yksikään teistä miten epäeettistä se on?[/QUOTE]

Kyllähän se on niin pieni määrä, mitä äidit saastuttaa ostoksillaan luontoa kun vertaa suuren maailman tehtaisiin yms, ettei mitään merkitystä! Aatteles kaikkia sellutehtaitai, autotehtaita ym.

Niin, olisi tosiaan hyvä aina maininta mistä mikin on ettei tarvii kysellä :D

Eilen ostin kirppikseltä tytölle vaalean vihreän kesämekon, vaaleanpunaisen prinsessapaidan ja kuopukselle eccon kevätkengät. Yhteensä maksoivat 8e.

Viime viikolla ostettiin miehelle Hilfigerin farkut, t-paita ja kauluspaita. Yht. n.200e

viimeisen kolmen kuukauden aikana olen ostanut itselleni lyhyen mustan nahkatakin, army-mallisen mustan farkkkutakin, mustat housut joissa on koristepunokset, siihen sopivan mustan topin jossa myös on nyöritykset, teettänyt mustan pvc-topin ja nilkkapituisen keinonahka hameen ja ostanut mustat teräväkärkiset korkkarit.
Tytöistä pienemmälle läjän kaikkea mahdollista Hello Kittyä, alkaen sukkahousuista ja vaaleanpunaiset lenkkarit kevääksi, isompi käy itse vaateostoksilla, käyttänyt tammikuusta alkaen noin 600 euroa vaatteisiin.

Tästä voisi jo luoda jonkinlaisen kuvitelma siitä millainen olet.
Eri asia sitten kuinka hyvin osuisi vielä kohdalleen.
:)

[QUOTE="tyty";23475491]Eilen ostin kirppikseltä tytölle vaalean vihreän kesämekon, vaaleanpunaisen prinsessapaidan ja kuopukselle eccon kevätkengät. Yhteensä maksoivat 8e.

Viime viikolla ostettiin miehelle Hilfigerin farkut, t-paita ja kauluspaita. Yht. n.200e[/QUOTE]

Hauska hintakontrasti, mutta omalla tavallaan kovin järkeväkin.

Nämä on viimeisimmät vaateostokseni pojalle, tai osa niistä, huutiksesta olen lisäksi tilannut käytettyjä.

Heh, ai miten niin seonnut Småfolkiin ja Dunsiin...:D Metsola ja Me&I kiinnostaa myös, mutta nyt on ostokset tehty vähäksi aikaa. =)

Hyi kun tulee kylmät väreet tuosta mehiläispaidasta! En pystyisi edes koskemaan tuohon! :D

Muut kyllä söpöjä!

[QUOTE="tyty";23475560]Juu... On niin nirso isäntä että vaan tietyt merkit kelpaa. Me muut kuljetaan sitte kirppis ja markettikampeeissa:P[/QUOTE]

Ai niin päin?
Minä ajattelin että isäntä ostaa harvoin eikä kasva ulos omistaan, kun taas pienillä vaatteen käyttöikä lyhyempi ja toisaalta halutaan pukeutumisessa enemmän vaihtelua.

Tää oli hitusen vaarallinen ketju... Oon ommellut lapselle pääasiassa sisävaatteet farkkuja lukuunottamatta... Nyt en oikein kykene istumaan enää koneen ääressä kun masuasukki pistää hanttiin, ja pitäis silti lapsi vaatettaa... :) Nyt sitten täältä bongaan kaikki ihanuudet!

Itselleni en ole ostanut reiluun vuoteen kuin pikkareita ja sukkia ja yhden paidan. Raskauden alussa muutamalla kympillä tyhjensin kaikki kaverin äitiysvaatteet. Joten kevättä TODELLA odotan, kun saan jonkun uutuuden maharöllykän päälle sitten!

Pojalle oon viimeisimmäks ostanut välikausivaatteita, löytyy nekin blogista: Lindexin tähtitakki, reimatecin turkoosit minitec-rukkaset, Nameit-välikausipökät ja Vikingin goretexit.

Vauvalle tyttövaatteita kaikki käytettynä tai kirpparilta kun mitään ei ollut vielä.

Heh :D

Täytyi oikein miettiä, mitä onkaan tullut ostettua. Parin viime kuukauden sisään olen ostanut tulevalle vauvalle:

Minymon pari bodya ja yhden velour-asun, Lindexiltä sukkia ja perusbodyja, kirpparilta pari myssyä.

Pojalle:

Hilfigerin paidan ja housut, Hennesiltä monta t-paitaa ja kahdet shortsit ja kengät (netistä), kirpparilta hupparin ja saappaat.

Itselle: laukku, ballerinat, kesämekko Hennesiltä.

Yhteistyössä