Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tästä voisi jo luoda jonkinlaisen kuvitelma siitä millainen olet.
Eri asia sitten kuinka hyvin osuisi vielä kohdalleen.
:)

:)....luulen melkein ettei kuvitelma ihan osu kohdalleen...olen aikalailla vakkariksi laskettava, käytän normisti musta a nikkiäni ja mekin ollaan täällä joskus keskenämme ajatuksia vaihdettu :)
harmaillen olen tässä ketjussa ihan tarkoituksella ;)

:)....luulen melkein ettei kuvitelma ihan osu kohdalleen...olen aikalailla vakkariksi laskettava, käytän normisti musta a nikkiäni ja mekin ollaan täällä joskus keskenämme ajatuksia vaihdettu :)
harmaillen olen tässä ketjussa ihan tarkoituksella ;)

Noh. Se oli mielenkiintoinen ja positiivinen kuvitelma joten ihan "turhaan" harmailet.

Hirvittävän huono kännykkäkuva, mutta tämän päivän kirppislöytöjä:

snooopypaita.jpg

Hame omalle tyttärelle 5 v.
Snoopypaita pojanpojalle 5 v.

Oikea LÖYTÖ oli uusi kirppis Vaasassa, ihan lasten muskaripaikan vieressä.
Tähän asti olen käyttänyt sen 45 minsaa tehden ruokaostoksia K-kaupassa, jota ei enää omassa kylässä ole (vähän erilainen tarjonta houkuttaa). Tästä eteenpäin pitää valita noiden kahden välillä.

Hirvittävän huono kännykkäkuva, mutta tämän päivän kirppislöytöjä:

snooopypaita.jpg

Hame omalle tyttärelle 5 v.
Snoopypaita pojanpojalle 5 v.

Oikea LÖYTÖ oli uusi kirppis Vaasassa, ihan lasten muskaripaikan vieressä.
Tähän asti olen käyttänyt sen 45 minsaa tehden ruokaostoksia K-kaupassa, jota ei enää omassa kylässä ole (vähän erilainen tarjonta houkuttaa). Tästä eteenpäin pitää valita noiden kahden välillä.

Ihana hame. :)

En nyt tiedä mitä viimesimpänä, mutta tässä parin viime kuukauden aikana on tullut 'vähän' shoppailtua. Tässä murto-osa niistä, itelleni tosin en ole paljoa enempää ostanut (olen korkkari-mekkoimmeinen henkeen ja vereen ja ootan kelejä tooodella paljon), mutta tytölle sitten senkin edestä (lisäksi housuja, uikkareita, paitoja, lisää mekkoja/tunikoita, uikkareita jne) ja kaikki nettihuutokaupasta/kirpparilta:

BootyPepin tekemä hame on ihana, voisin haluta itselleni samanmoisen. Vastaavahelmainen kyllä löytyy beessinä. :) Mutta ihanaa, että joku osaa tehdä! :flower: Mä en saa ikinä aikaiseksi kaivaa konetta.

Kiitos mamma italiana. :)

Fortunen kengät tuossa yllä on myös mageet, samoin tykkään noista Bootyn poikien rotseista. Tykkään kyllä Bootyn kuteista muutenkin ja odotan, että milloinhan hän päräyttää sillä ompelukoneella jotain kivaa mullekin, *vinkvink* ;) :D

Ostain tänään uudet kiilakorolliset nilkkurit, laitan kuvaa kohta..

tämän teetin, mutta mustana punaisilla nyöreillä
http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=470

ja tämän hameen
http://magicfrog.fi/kauppa/product_details.php?p=483

Yhteistyössä