Vaatehuoneen omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maikki"

Vieras
Minkä kokoisia vaatehuoneenne ovat? Oletteko itse tehneet vai ostaneet vaatesäilytysjärjestelmiä? Mikä on hyvä? Onko järkeä tehdä liukuovilla huoneen päätyyn reilun metrin syvä ja n.350cm pitkä vaatehuone? Mahtuuko sinne enemmän kuin kaappeihin? Kiitos!

Meillä on iso vaatehuone, ilmarei'illä ja tavalliset hyllyt ja hengarit ihan säästösyistä, jos olis varaa hankkia kunnon systeemit vedettävine laatikoineen yms. niin ehdottomasti sellanen. Isossa tilassa noi normaalitkin pelaa ihan hyvin.

Meillä on noin metrin syvä ja kaksi ja puolimetriä leveä vaatehuone, jossa ovi keskellä. Joissakin asioissa on kätevä, mutta luulen et vaatteita sais enemmän normaaliin vaatekaappiin. Toisaalta ainakin meillä on lattia aina täys tavaraa, kun sinne on helppo heitellä isojakin tavaroita pois jaloista pyörimästä kun tulee vieraita. Nyt jos rakennettais taloa niin en varmaan tekis vaatehuonetta vaan just liukuovilla olevan suuren kaapin.

Mrillä on makkarin pääsä tuon kokoinen vaatehuone, paitsi että syyyttä on kaksi metriä. Ikkuna myös löytyy.
Hyllyt ja henkaritangot molemmilla pitkiillä sivuilla, (toiset hieman kapeammat) mies ne itse teki. Me saatiin tuohon paljon säilytystilaa.

Jatkan vielä, että minusta ne valmiiden säilytyskokoonpanojen reikäkorit eivät ole oikein käytännöllisiä.
Aina väärän kokoisia, jolloin hukkatilaa jää paljon. Tai pikkuvaatteet tippuvat koloista.
Siistit, aalatut lastulevyhyllyt ovat minusta paras vaihtoehto. Sukiat yms. meillä säilytetään ihan monitoimikoreissa.

Yhteistyössä