VAATEAPUA TARVITSISIN!! Auttakaa.. ei sisällä edes vaihtoehtoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kristan äiti

Vieras
Eli olen menossa Tavastialle Helsinkiin.. okei, vasta joulukuussa, mutta haluan hvyissä ajoin tietää pitääkö ostaa jotain.
Mitä siis tollasiin laitetaan päälle??? Keikka on illalla ja kyseessä viikonloppu.

Onko ihmiset siellä ihan normivaatteissa vai pitääkö sinne olla jotenkin hieno tai jotai?

tavastialla hieno ? se on kuule rock klubi ;-)

Farkut, toppi ja vaikka korkeat saappaat tai tennanrit. Ei missään nimessä mitään "hienoja" vaatteita

Minä laittaisin pillifarkut (revityt) mustat saappaat ja mustan topin. Rannerenkaita ja tukka pystyyn

Tai farkut ja bändipaita ja doc Martinsit

Siis keikalle? Minä ainakin pistäisin ihan normaalit bilevaatteet, vähän hienompaa paitaa/mekkoa ja saappaat. Tennareissa ei kannata mennä, mutta muuten kai ihan normaali siisti pukeutuminen riittää? Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta ainakin mut päästettiin sinne korkkareissa ja pitkässä hameessa :D Jos ei nyt ihan puskasta revityltä näytä, pääsee varmasti sisälle. Eiköhän ne muut tule kattomaan bändiä eikä toisten vaatteita...

Mä laittautuisin ihan vaan siitä ilosta, että SAA kerrankin laittautua. :D
Laitat vaan vaikka hiukset jotenkin kivemmin ku normaalisti, ei siitä stressiä tartte ottaa, mut itelle parempi fiilis.

Yhteistyössä